سه‌شنبه 17 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - حضرات آیات مراجع تقلید ناصر مکارم شیرازی، لطف الله صافی گلپایگانی و حسین نوری همدانی با صدور پیام هایی جداگانه، رحلت آیت الله حاج سید رضا فاضلیان از علمای همدان را تسلیت گفتند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکاری شیرازی از مراجع تقلید در پیامی به نخستین همایش هوش مصنوعی و علوم اسلامی آورده است: وظیفه ما در این دوران با توجه به غنای فرهنگی و محتوایی نشات گرفته از معارف اصیل اهل بیت (ع) ایجاب می کند که از این فناوری ها از جمله هوش مصنوعی به نحو شایسته بهره برداری شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی، عصر یکشنبه با قرائت پیام آیات صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی از مراجع تقلید و با حضور جمعی از مسئولان حوزوی در سالن اجتماعات مدرسه معصومیه برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

محمود فلاح، تهیه‌کننده باسابقه و مدیرکل اسبق تولید صداوسیما روز پنجشنبه اول آبان ماه از دنیا رفت؛ نقش محوری این هنرمند در پوشش تصویری استقبال از امام خمینی (ره) و سخنرانی ایشان در 12 بهمن 57 فراموش‌ناشدنی است؛ همچنان که تلاش فلاح در ثبت لحظات تاریخی ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و با حضور عاشقانه مردم این سرزمین فراموش نمی‌شود. او در مصاحبه‌ای که کمتر از یک ماه پیش در ایسنا منتشر شد،...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت الله ناصر مکارم شیرازی گفت: ناجا بایستی در مقابل سم پاشی‌های فضای مجازی بسیار هوشمندانه برخورد کند گرچه خوشبختانه مردم ما به آنها اعتنایی نمی‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: ناجا بایستی در مقابل سم پاشی‌های فضای مجازی بسیار هوشمندانه برخورد کند گرچه خوشبختانه مردم ما به آنها اعتنایی نمی‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: ناجا بایستی در مقابل سم پاشی‌های فضای مجازی بسیار هوشمندانه برخورد کند گرچه خوشبختانه مردم ما به آنها اعتنایی نمی‌کنند.

خبرگزاری مهر

قم - یکی از مراجع تقلید شایعه پراکنی و اختلاف افکنی را یکی از مهمترین آسیب های فضای مجازی برشمرد و افزود: بارها علیه بنده مطالب دروغی منتشر شده، اما مردم آگاهانه به این شایعات توجهی نکردند.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در بحث ارتقای مبادی دینی تلاش های زیادی کرده ایم و سعی می کنیم به یک پلیس مقتدر و هوشمند در تراز انقلاب اسلامی برسیم.

خبرگزاری ایسنا

سریال «ولایت عشق» 20 سال قبل با موضوع زندگی و شخصیت امام رضا (ع) ساخته شد و همانند سریال های مذهبی دوران خود با چالش هایی جدی از جمله ایفای نقش و نمایش ندادن چهره معصومین (ع) مواجه بود.

خبرگزاری میزان

آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار با مصباحی‌مقدم بر ضرورت برنامه ریزی و سیاست گذاری فعال‌تر تاکید کرد و گفت: کشور به افرادی با اراده و توان کاری بالا و فهم دقیق اقتصادی نیاز دارد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: امروز برای عبور از بحران‌ها نیازمند انسجام و همدلی هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور عصر امروز (شنبه) در تماس تلفنی با آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید، ایام اربعین حسینی را تسلیت گفت و افزود: امسال به دلیل شرایط کرونا و برای اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با این بیماری، همه مردم مجبور هستند مراسم اربعین را به گونه‌ای دیگر برگزار کنند. معاون اول رییس جمهور افزود: مسئولین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور تأکید کرد: امروز برای مقابله با مشکلات و عبور از بحران‌های پیش رو نیازمند انسجام و همدلی هستیم.

خبرگزاری مهر

معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه مردم به دلیل شرایط کرونایی و فشار تحریم‌های ظالمانه و ضدانسانی آمریکا در سختی و مشقت هستند، گفت: برای عبور از بحران‌ها نیازمند انسجام و همدلی هستیم.

خبرگزاری میزان

معاون اول رییس جمهور در تماس تلفنی با آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفت: کرونا باعث شد جایگاه ویژه و حرمت جان انسان در مذهب شیعه بیش از پیش نمایان شود.