سه‌شنبه 17 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخست وزیر سابق عراق گفت: اگر پیش از این بین برخی کشورها و رژیم صهیونیستی روابطی مستقیم برقرار بود، ضعف همبستگی میان امت اسلام به آن‌ها جرأت داد که این سازش و عادی سازی روابط را علنی کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس شورای ایدئولوژیک پاکستان گفت: ما باید با استفاده از امکانات برای نسل اینده خود یک منطقه اسلامی محفوظ، توانمند و پیشرفته بسازیم و تصور امت اجتماعی را منتقل کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخست وزیر سابق مالزی معتقد است که کرونا نتیجه رفتار غیرعادی مردم است و باید به اعمال خود بنگریم که ممکن است ریشه تمام این بلایا باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رهبر شیعیان بحرین از مساله فلسطین، عادی سازی روابط با دشمن مسلمانان و کرونا به عنوان سه بلای بزرگ و امتحان هایی سرنوشت ساز برای امت اسلامی یاد کرد.

خبرگزاری ایسنا

آیت‌الله مکارم شیرازی، هرگونه تلاش و کوشش برای وحدت اسلامی را عبادتی بسیار مهم و پرارزش دانست و گفت: بنده به سهم خودم از برگزار کنندگان کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی کمال تشکر را دارم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی مرجع تقلید با تجلیل از فعالیت های صورت گرفته در سال های گذشته برای تقویت وحدت جهان اسلام خواستار ارائه برنامه های جدید برای وحدت بیشتر امت اسلامی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی یکی از برنامه های سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی را برگزاری میزگردی با عنوان نقش سردار بزرگ اسلام قاسم سلیمانی در وحدت و امنیت جهان اسلام عنوان کرد.

خبرگزاری ایسنا

سی‌وچهارمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با سخنرانی آیت‌الله مکارم شیرازی، محمدباقر قالیباف - رئیس مجلس شورای اسلامی - و حجت‌الاسلام والمسلمین شهریاری - دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی - به صورت مجازی آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی دقایقی پیش به صورت مجازی با حضور167 شخصیت برجسته جهان اسلام آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا

حدود یک ماه است که درگیر میان دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قره‌باغ با آتش‌بس‌ها و نقض آتش‌بس‌های مکرر ادامه دارد و تلاش‌های دیپلماتیک خارج از منطقه هم تاکنون نتوانسته به این تنش دامنه‌دار منطقه‌ای پایان بدهد و ظاهرا چیزی جز راهکارهای منطقه‌ای گره گشای این بحران نخواهد بود، مساله‌ای که سفیر جمهوری آذربایجان در تهران هم بر آن تاکید دارد و می گوید، مسائل منطقه باید در منطقه حل...

خبرگزاری ایسنا

سی‌وچهارمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی به صورت مجازی و با حضور آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی فردا (پنجشنبه 8 آبان‌ماه) رسما آغاز به کار خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پی اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) با صدور بیانیه ای اعلام کرد: بر دولت های اسلامی لازم است با استفاده از ابزارهای سیاسی و اقتصادی با فشار بر دولت فرانسه جلوی تکرار این گونه جسارت ها را بگیرند.

خبرگزاری مهر

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن حماقت سیاسی دانستن اقدام رئیس‌جمهور فرانسه گفت: برقراری روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم اشغالگر قدس، زمینه‌ساز توهین به ساحت پیامبر اعظم است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سی‌و چهارمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی به صورت مجازی و با حضور آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی فردا به صورت رسمی با شرکت 167 شخصیت برجسته جهان اسلام آغاز به کار خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از اقای روحانی می خواهم، در تماس تلفنی با سران کشور های اسلامی ازانها بخواهد که در یک اقدام مشترک سفرای فرانسه از کشورشان اخراج کنند.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - رییس قوه قضاییه گفت: آیت‌الله سیدرضا فاضلیان از یاران صدیق امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در دوران مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود که عمر شریف خود را وقف اسلام و انقلاب کرد.