سه‌شنبه 17 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری ایسنا

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر لزوم افزایش نظم و برنامه ریزی بهتر در جهت تربیت طلاب جوان تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - ضرورت تخصیص بودجه به طرح‌های با قابلیت بهره‌برداری تا پایان سال، دردست ساخت بودن 21 طرح آموزشی توسط مجمع خیرین مدرسه‌ساز قمی، نبود زمین برای ساخت مدرسه درمناطق پرجمعیت، تاکید رییس دادگستری قم بر برخورد با کم‌کاری و رشوه‌گیری، دارا بودن سند کاداستر برای 40 درصد اراضی ملی و پوشش خدمات تلفن همراه در 99 درصد محورهای مواصلاتی؛ از اخبار هفته گذشته استان قم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پاسخ سوال‌های شرعی خود را درباره احکام «بیت المال» در این گزارش بخوانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

چهل سال است که به خانه ابدی نقل مکان کرده است اما مگر این گوشه از تاریخ فراموش می‌شود؟ کافی است در آن محله و آن خانه گشتی بزنیم تا خاطرات، دوباره زبان باز کنند و از آیت الله شهید بهشتی بگویند.

خبرگزاری ایسنا

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در پیامی به آیین تجلیل از خیران و کادر درمانی قم در ایام شیوع کرونا گفت: اگر خیرین و خادمان در عرصه درمان کرونا، همکاری لازم را نمی‌کردند قطعا مشکلات بیشتر بود، بی شک اجر خدمات شایسته آنان در درمان بیماران، مواسات و کمک‌های مومنانه به آسیب دیدگان نزد خداوند محفوظ است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی در پیامی به آیین تجلیل از خیران و کادر درمانی قم در ایام شیوع کرونا گفت: اگر خیرین و خادمان در عرصه درمان کرونا، همکاری لازم را نمی‌کردند قطعا مشکلات بیشتر بود، بی شک اجر خدمات شایسته آنان در درمان بیماران، مواسات و کمک‌های مومنانه به آسیب دیدگان نزد خداوند محفوظ است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه قوه قضائیه، دکتر سیدحسن میرحسینی در نشست تخصصی بررسی و نقد طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول اظهار کرد: در اینکه ثبت نشدن معاملات اموال غیرمنقول و تنظیم اسناد رسمی بین مردم به یک چالش تبدیل شده، شکی نیست. این استاد دانشگاه و معاون اسبق امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: برخی فق‌های معاصر...

خبرگزاری ایسنا

در نشست تخصصی بررسی طرح الزام به ثبت معاملات اموال غیرمنقول، اختصاص 15 درصد پرونده‌های محاکم حقوقی به دعاوی ناشی از اسناد عادی مطرح شد.

خبرگزاری ایسنا

آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی بیان کرد: هرگونه خدمت به قم خدمت به امام زمان (ع) و تشیع است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با اشاره به نقش قم به عنوان پایگاهی برای جهان تشیع گفت: به همین دلیل است که دشمن با آسیب های فرهنگی، اخلاقی و اطلاعاتی فشار بر این شهر را بیشتر کرده که باید جلوی آن ایستادگی کرد.

وب‌گاه الف

یکی از مراجع تقلید با هشدار در مورد فضای مجازی و شبهه افکنی دشمنان، بر لزوم جلوگیری از آسیب رسانی و تخریب توسط این فضا تأکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

امروز سهامداران شرکت‌های سیمان خوزستان، بانک اقتصاد نوین و صنعتی آما در بورس و معامله‌گران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، بهمن دیزل و کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پاسخ سوال‌های شرعی خود را درباره احکام «رشوه» در این گزارش بخوانید.

وب‌گاه مشرق نیوز

میانگین روزانه حجم معاملات بازار سرمایه در یک ماهه منتهی به 25 خرداد 99 یعنی طی 19 روز کاری، 9.8 میلیارد سهم بوده که میانگین روزانه ارزش معاملات را به 9.5 هزار میلیارد تومان رسانده است.

خبرگزاری دانا

مرجع تقلید شیعیان در فتوایی سرمایه گذاری در بورس را مشروط به واقعی و شفاف بودن فعالیت اقتصادی بورسی دانست.