سه‌شنبه 17 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - پیکر امام جمعه موقت یزد با حضور تعدادی از روحانیون و علما در جوار امامزاده جعفر (ع) یزد به خاک سپرده شد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - استاندار یزد در پیامی رحلت مرحوم حجت‌الاسلام سید جواد آیت‌اللهی را تسلیت گفت و نوشت: این عالم جلیل‌القدر عمر شریف خود را در راه تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی اهل بیت (ع) سپری کرد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در پیامی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام سید جواد آیت‌اللهی امام جمعه موقت این شهر نوشت: این مرد بزرگوار همواره غمخوار شریعت و دغدغه‌مند معیشت مردم بود و این نگرانی در خطبه‌هایش موج می‌زد.

خبرگزاری ایسنا

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه به‌هیچ‌قیمت نمی‌توان جلوی برگزاری مراسم عاشورا را گرفت، گفت: شکی نیست که اصولی داریم که به‌هیچ‌وجه نمی‌توانیم آنها را رها کنیم و از جمله آن مسئله عزاداری محرم و صفر است.

وب‌گاه فرارو

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه به‌هیچ‌قیمت نمی‌توان جلوی برگزاری مراسم عاشورا را گرفت، گفت: شکی نیست که اصولی داریم که به‌هیچ‌وجه نمی‌توانیم آن‌ها را رها کنیم و از جمله آن مسئله عزاداری محرم و صفر است.

وب‌گاه عصر ایران

آیت‌الله مکارم شیرازی: در زمان رضاخان با عاشورا چه کردند؟ اما همه دیدند که کاری از پیش نبردند.

خبرگزاری میزان

آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر این که به هیچ قیمت نمی‌توان جلوی برگزاری مراسم عاشورا را گرفت، گفت: اگر این امور را رها کنیم اسباب دردسر است، اگر بخواهیم عمل کنیم باید به شکلی باشد که هم پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و هم از جنبه‌های معنوی و مذهبی غافل نشویم؛ همان گونه که در مورد نماز جمعه هم این دستور داده شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: یکی از مراجع تقلید با تاکید بر این‌که عزاداری ماه محرم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود گفت: شکی نیست که ما اصولی داریم که به‌هیچ‌وجه نمی‌توانیم آن‌ها را رها کنیم؛ ازجمله آن مساله عزاداری محرم و صفر است.

خبرگزاری مهر

قم - آیت الله مکارم شیرازی برای عزاداری های منطبق با شرایط کرونایی و ادای نذرهای مرتبط با روزهای محرم، توصیه هایی مطرح کرده است.

وب‌گاه الف

یکی از مراجع تقلید بر لزوم برگزاری مراسم های عزاداری ماه محرم و صفر تاکید کرد و گفت: باید متولیان امر در این خصوص توجه کافی و لازم را داشته باشند تا هم دغدغه‌های مذهبی و دینی مردم مورد توجه قرار گیرد و هم پروتکل‌های بهداشتی و سلامت آنان حفظ شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با تاکید بر این‌که عزاداری ماه محرم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود گفت: شکی نیست که ما اصولی داریم که به‌هیچ‌وجه نمی‌توانیم آن‌ها را رها کنیم؛ ازجمله آن مساله عزاداری محرم و صفر است.

خبرگزاری مهر

قم - در پی اعلام دولت برای پرداخت «وام اجاره مسکن» به مستأجرین، سؤالات و شبهاتی پیرامون این وام مطرح شده که جمعی از مراجع تقلید به آن پاسخ دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون راهبری و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به نذرهای مردمی در ماه محرم و شرایط کرونایی کشور گفت: طی استفتایی از مراجع تقلید پیگیر این موضوع هستیم که آیا می‌توان نذرهای خاص مردم را به حکم ثانوی و با توجه به شرایط فعلی کشور تغییر داد یا نه و نتیجه این استفتاء به رسانه ها اعلام خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روز جمعه پنجم مرداد ماه 1358 اولین نماز جمعه در تهران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اقامه شد. حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر ولدان مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم به همین مناسبت در یادداشتی بر نقش نهاد نماز جمعه در فرهنگ، تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: شخصی که مدعی طب اسلامی است و سال قبل با آتش زدن یکی از معتبرترین کتاب های پزشکی جهان، نامش بر سر زبان ها افتاد در ادعایی جدید مطرح کرد که فقط زنان ماسک بزنند و مردان لازم نیست از ماسک استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آخرین جلسه رسیدگی به پرونده واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، روز چهارشنبه اول مرداد ماه در شعبه 69 دادگاه تجدیدنظر استان تهران برگزار می‌شود.