سه‌شنبه 17 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری مهر

گزارش پیش رو به بررسی نظرات برخی از مراجع عظام تقلید در خصوص سرمایه گذاری در بورس و همچنین احکام خمس متعلق به بورس پرداخته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پاسخ سوال‌های شرعی خود را درباره «احکام نفقه» در این گزارش بخوانید.

خبرگزاری دانشجو

به گزاش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این جلسه آیت الله «رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، آیت الله «محمدحسن اختری» رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) و رئیس بنیاد بین المللی عاشورا، حجت الاسلام والمسلمین «احمدی تبار» قائم مقام دبیرکل و معاون امور فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین «محمدجواد زارعان» معاون امور بین الملل، دکتر «عبدالرضا راشد» معاون امور اجرایی، آقای «جعفر شمسیان»...

وب‌گاه خبر آنلاین

دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی طی اطلاعیه‌ای ادعاهای دروغین مطرح شده در یک فیلم مستند را تکذیب و حق شکایت را برای خود محفوظ دانست.

وب‌گاه فرارو

دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در اطلاعیه‌ای، انتساب ادعاهای مطرح شده به وی در فیلمی با نام حجاب را تکذیب کرد.

خبرگزاری میزان

آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار مدیر حوزه‌های علمیه خواستار توجه به مشکلات طلاب و چاره اندیشی برای آن شدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد اقامه نماز طی نامه‌ای به طلاب جوان نوشت: این نامه چکیده مطالب مهمی است که بدون مقدمه خدمت شما عرضه می‌شود تا محور کار طلاب جوان در تابستان 99 قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - موسسه فرهنگی ارمان‌مدیا با صدور اطلاعیه‌ای انتساب خانوادگی یکی از مصاحبه شنوندگان مستند جدید این موسسه با مراجع تقلید را تکدیب کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، مساله معیشت طلاب را مهم دانست و گفت: معیشت از مشکلات اولیه طلاب است که باید درباره آن تدبیری اندیشید.

خبرگزاری ایسنا

این نامه چکیده مطالب مهمی است که بدون مقدمه خدمت شما عرضه می‌شود تا محور کار طلاب جوان در تابستان 1399 قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در اطلاعیه‌ای، انتساب ادعاهای مطرح شده به وی در فیلمی با نام حجاب را تکذیب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پاسخ سوال‌های شرعی خود را درباره احکام «امر به معروف و نهی از منکر» در این گزارش بخوانید.

خبرگزاری میزان

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ادوار گذشته تاکنون اعضای شورای‌عالی حوزه‌های علمیه را بنگریم، زحمات و تلاش‌هایی که صورت گرفته است انکار نکردنی است.

خبرگزاری مهر

قم - با حضور اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه و جامعه مدرسین از خدمات آیات استادی، مقتدایی و سیدمحمد غروی سه عضو سابق شورای عالی حوزه‌های علمیه تجلیل به عمل آمد.