سه‌شنبه 17 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه عصر ایران

فتوا: بورس هرگاه مربوط به سهام کارخانه‌ها یا مراکز اقتصادی دیگر باشد که وجود خارجی دارند، و مقدار سهم و قیمت آن کاملا روشن باشد، مانعی ندارد.

وب‌گاه الف

مرجع تقلید شیعیان در فتوایی سرمایه گذاری در بورس را مشروط به واقعی و شفاف بودن فعالیت اقتصادی بورسی دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید به سئوالی در رابطه با حکم سرمایه‌گذاری در بازار بورس پاسخ داده‌است.

وب‌گاه فرارو

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید به سوالی پیرامون حکم سرمایه‌گذاری در بازار بورس پاسخ گفت.

خبرگزاری ایسنا

مرجع تقلید شیعیان در فتوایی سرمایه گذاری در بورس را مشروط به واقعی و شفاف بودن فعالیت اقتصادی بورسی دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

پارسینه نوشت: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید به سوالی پیرامون حکم سرمایه‌گذاری در بازار بورس پاسخ گفت.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید به سئوالی در رابطه با حکم سرمایه‌گذاری در بازار بورس پاسخ داده‌است.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله سید «حسین آیت‌اللهی» معروف به «حسین آقا»، فرزند آیت‌الله العظمی سید عبدالمحمد موسوی، متولد 1310 جهرم و دارای تحصیلات حوزوی در شیراز و قم است.

وب‌گاه فرارو

رییس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای استان تهران در نامه‌ای بر لزوم جلوگیری از ورود بانوان به زورخانه‌ها تاکید کرد و از برخورد با متخلفان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

رییس هیات ورزش های زورخانه ای استان تهران در نامه‌ای بر لزوم جلوگیری از ورود بانوان به زورخانه‌ها تاکید کرد و از برخورد با متخلفان خبر داد.

خبرگزاری مهر

قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان بر لزوم آسیب شناسی مشکلات و مفاسد اخلاقی در جامعه تأکید کرد و گفت: بخش قابل توجهی از آسیب‌های اجتماعی ناشی از ضعف اخلاقی و فرهنگی است.

خبرگزاری ایسنا

مرجع تقلید شیعیان در دیدار با فرمانده جدید نیروی انتظامی قم بر لزوم بهره گیری نیروی انتظامی از ظرفیت های دینی و معنوی برای مقابله با مفاسد اجتماعی و اخلاقی تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - مدیر امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف با حضور 83 نفر امروز در شهر یاسوج مرکز این استان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید بر لزوم آسیب شناسی مشکلات و مفاسد اخلاقی در جامعه تاکید کرد.

خبرگزاری دانا

یکی از مراجع تقلید گفت: بدون شک یکی از مسائلی که در زمینه گسترش مفاسد اخلاقی نقش دارد، فضای مجازی رها و بدون ساماندهی است که باید در این خصوص چاره اندیشی و اقدام عاجل صورت گیرد.