سه‌شنبه 17 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری مهر

معاونت فرهنگی وزارت علوم، منابع آزمون بخش معارفی مرحله سراسری سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وکیل شاکیان پرونده حادثه اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات در خصوص آخرین وضعیت این پرونده گفت: روز اول مردادماه سال جاری دومین جلسه رسیدگی به پرونده یاد شده در دادگاه تجدید نظر برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

مطلوب برای ثروتمند این است که پس از به‌دست آوردن ثروت از راه حلال، به آن نگرش صحیح داشته باشد و آن را نعمت الهی بداند و نیز آخرت را در آنچه خدا به او داده است طلب کند.

خبرگزاری تسنیم

اولین قسمت زمین که از آب بیرون آمد، زمین کعبه بود و سپس به مرور سایر نقاط و سرزمین‌های دیگر از آب بیرون آمد. این روز و آن لحظه به «دحوالارض» یعنی گسترش زمین معروف شده و برخی نیز از آن به تولد زمین تعبیر کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

گروه استان‌ها مراجع معظم تقلید با اشاره به مشکلات جامعه تاکید کردند: وضعیت اقتصاد و معیشت مردم نگران‌کننده است، شرایط فعلی جامعه و ناله‌های قشر مستضعف و متوسط جامعه از فشار گرانی و بی‌ثباتی قیمت‌ها قلب هر انسان دلسوز نسبت به مملکت را می‌آزارد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - شماری از مراجع تقلید در استفتائات جداگانه‌ای نظر خود را در رابطه با حکم سبد گردانی در بازار سرمایه و جزییات آن را بیان کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید در نامه‌ای به رییس جمهوری خواستار مقابله با افزایش بی رویه قیمت ها شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در پیام آیت الله مکارم شیرازی آمده است: در این ایام، بسیاری از مردم نسبت به گرانی روزافزون کالا‌ها که برخی چندین برابر شده است، به شدت اعتراض دارند. دیگر، اجاره مسکن، خرید جهیزیه و مایحتاج زندگی جز با وام‌های سنگین ممکن نیست. از سوی دیگر، برخی بیان می‌کنند که چرا مراجع تقلید در برابر این وضع سکوت کرده‌اند؟! ما نه تنها سکوت نکرده ایم، بلکه بار‌ها...

خبرگزاری ایسنا

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی در خصوص گرانی‌های اخیر تاکید کرد: قوای سه‌گانه عوامل گرانی را پیدا کرده، با توجه به محدودیت‌های موجود همچون تحریم‌های ظالمانه، با ارائه راهکارهای مناسب، جلوی این وضع نابسامان را بگیرند.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی در خصوص گرانی‌های اخیر تاکید کرد: قوای سه‌گانه عوامل گرانی را پیدا کرده، با توجه به محدودیت‌های موجود همچون تحریم‌های ظالمانه، با ارائه راهکارهای مناسب، جلوی این وضع نابسامان را بگیرند.