سه‌شنبه 17 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری مهر

قم - آیت الله مکارم شیرازی گفت: افرادی که احتمال بیماری دارند در مجالس حاضر نشوند چراکه اگر باعث آلودگی دیگران شود مسئولیت شرعی دارد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با اشاره به در پیش بودن موسم اقامه عزای سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا بر همه عزاداران الزامی است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - خراسان رضوی هفته گذشته پذیرای برخی از مسوولان کشوری و بین‌المللی به صورت حضوری و مجازی بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برخی این روزها باتوجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر توصیه به تغییر نذری‌های محرم به بسته های ارزاق و یا شیوه‌های دیگر این سوال را مطرح می‌کنند که ما نذر کردیم که ماه محرم غذا یا خوراکی توزیع کنیم. امسال با وجود کرونا از لحاظ شرعی می‌توانیم نذر خود را به چیز دیگری از قبیل مواد خام غذایی و یا لوازم بهداشتی تبدیل کنیم؟ پاسخ مراجع...

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - نخستین همایش بین المللی لشگر فاطمیون پنجشنبه شب با پیام جمعی از رهبران جبهه مقاومت اسلامی در حرم امام رضا (ع) در مشهد برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی به هفدهمین گردهمایی ماه محرم اروپا در مرکز اسلامی امام علی (ع) هامبورگ بیان کرد: اسلام، صلح و امنیت و آرامش روانی را همچون آب حیات برای جامعه جهانی لازم می شمارد و قرآن مجید را خیر مطلق شمرده و می‌فرماید «والصلح خیر».

خبرگزاری ایسنا

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با بیان اینکه وحدت شیعه و سنی و دیگر مذاهب عامل مهمی در خنثی سازی نقشه‌های شوم دشمنان است گفت: با همدلی، وحدت و شناخت مقاصد شوم دشمنان و نیز ارتباط چهره به چهره بسیاری از مشکل ها حل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با بیان اینکه وحدت شیعه و سنی و دیگر مذاهب عامل مهمی در خنثی سازی نقشه‌های شوم دشمنان است گفت: با همدلی، وحدت و شناخت مقاصد شوم دشمنان و نیز ارتباط چهره به چهره بسیاری از مشکل ها حل می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

توییت شمخانی به مناسبت عید غدیر / تحلیل های درباره اهداف جریان تحریف / ابتلا مسعود پزشکیان به بیماری کرونا و... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

خبرگزاری ایسنا

رئیس جمهور در تماس تلفنی با مراجع عظام تقلید ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، برای آنان سلامتی و روزهایی سرشار از برکت و موفقیت مسألت کرد.

خبرگزاری ایسنا

روز هجدهم ماه ذی‌الحجه، یادآور روز مهمی در تاریخ است. این روز را باید به‌حق از عظیم‌ترین اعیاد نامید؛ همان‌گونه که در روایات بر اهمیت این روز و برتری آن بر سایر اعیاد تاکید شده است.

خبرگزاری میزان

رییس جمهور در تماس تلفنی با مراجع عظام تقلید ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، برای آنان سلامتی و روز‌هایی سرشار از برکت و موفقیت مسألت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور در تماس تلفنی با مراجع عظام تقلید ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، برای آنان سلامتی و روز‌هایی سرشار از برکت و موفقیت مسألت کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور در تماس تلفنی عید سعید غدیر خم را به مراجع عظام تقلید تبریک گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پاسخ سوال‌های شرعی خود درباره «امامت» را در این گزارش بخوانید.