سه‌شنبه 17 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری تسنیم

امیرالمؤمنین آن زمان که به صورت مستقیم با تخلف مسئولان مواجه می‌شد، با آنها برخوردی جدی و غیر قابل اغماض انجام می‌داد و یا آنها را تهدید به عزل و جرائم شدید می‌کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پاسخ سوال‌های شرعی خود را درباره احکام «خرید و فروش اعضای بدن» در این گزارش بخوانید.

خبرگزاری ایسنا

بانوی فعال در ورزش زورخانه‌ای با اشاره به موافقت برخی مراجع تقلید با فعالیت زنان در رشته زورخانه‌ای در صورت حفظ شئونات اسلامی، گفت: بیشتر بانوان علاقه‌مند جزو خانواده ورزشکاران و پیشکسوتان زورخانه هستند و همگی آشنایی کاملی با آداب و رسوم این رشته دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

این روز‌ها خیلی از ما در بورس سرمایه‌گذاری می‌کنیم و شاید بد نباشد که برخی احکام شرعی در این باره را بدانیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای با تاکید بر اینکه با توجه به موافقت عده‌ای از مراجع برای حضور زنان در ورزش‌های زورخانه‌ای، پیگیر مطرح کردن این موضوع در مجمع فدراسیون است، گفت: آیا فعالیت بانوان در ورزش‌های زورخانه‌ای نامناسب‌تر از ورزش‌های غربی است؟

خبرگزاری ایسنا

رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای با تاکید بر اینکه با توجه به موافقت عده‌ای از مراجع برای حضور زنان در ورزش‌های زورخانه‌ای، پیگیر مطرح کردن این موضوع در مجمع فدراسیون است، گفت: آیا فعالیت بانوان در ورزش‌های زورخانه‌ای نامناسب‌تر از ورزش‌های غربی است؟

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - 9 سال از عروج ملکوتی عالم ربانی، مجاهد نستوه و امام جمعه فقید لارستان، آیت‌الله سید عبدالعلی آیت‌اللهی می‌گذرد، آن بزرگ مردی که تاریخ استان فارس به ویژه منطقه جنوب و عشایر، هیچگاه به پاس خدمات ارزشمند و ماندگارش او را از یاد نخواهند برد و همچون سرو استواری در خاطره دوستدارانش ماندگار است.

خبرگزاری مهر

آیت الله سیستانی، آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله صافی گلپایگانی به استفتایی درباره احکام مسائل مالی و شهریه مدارس غیر دولتی در دوران شیوع کرونا پاسخ دادند.

وب‌گاه تابناک

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پانزدهمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

خبرگزاری میزان

یک نویسنده کتاب گفت: نقش پررنگ «امام خمینی (ره)» در قیام 15خرداد انکارناپذیر است در عین حال این رخداد تاثیر مستقیمی بر حوزه‌های علمیه داشته است که در بخش‌های مختلف کتاب «درباره امام خمینی، 15 خرداد و مسئله انقلاب» به آن پرداخته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ آیت‌الله مکارم شیرازی به سوالی درباره خریدوفروش سهام پاسخ داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - صحن‌های حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) صبح دوشنبه پنجم خرداد در حالی پس از 71 روز تعطیلی بازگشایی شد که جمع بسیاری از زائران، مجاوران و عاشقان حضرت ثامن‌الحجج (ع) قبل از طلوع آفتاب برای تشرف و زیارت امام مهربانی‌ها پشت درهای حرم مطهر انتظار می‌کشیدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دو موضوع باعث شده که اختلافاتی در ماجرای رؤیت هلال پدید آید: استفاده از «ابزار نجومی» و شرط «اتحاد افق». پدید آمدن این دو موضوع ناشی از فناوری‌های جدید مانند دوربین و تلسکوپ است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراجع عظام تقلید در پایان سه دوره متوالی ریاست علی لاریجانی در مجلس، با صدور پیام های جداگانه ای از خدمات شایسته وی قدردانی کردند.