چهارشنبه 18 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: مجلس اگر قوی باشد، رئیس‌جمهور و وزرا را به‌خط می‌کند.

وب‌گاه فرارو

برخی ممکن است بنده را قبول نداشته باشند، اما سعی می‌کنم دروغ نگویم مگر اینکه از دستم دربرود، من کاری به کسی ندارم، ولی حضرت آقا را خیلی آقا می‌دانم. اطاعت از این بزرگوار اطاعت از مقام ولایت است. نمی‌گویم که ایشان معصوم است، اما اگر امام زمان بگوید ایشان نایب من است شما می‌گویید چرا؟ شما چکاره‌ای که برای ایشان تعیین تکلیف کنی؟

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: مجلس اگر قوی باشد، رئیس‌جمهور و وزرا را به‌خط می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: باید به مردم بصیرت‌دهی کنیم و آنان را گول نزنیم ما مردم بدی نداریم؛ آنان هر عیبی داشته باشند امام حسین (ع) را دوست دارند و دیدیم چگونه برای ایشان به خیابان آمدند.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل جبهه پایداری گفت: مجلس اگر قوی باشد باید وزیر و رییس‌جمهور را ملزم به کارکردن کند.

خبرگزاری تسنیم

برندهای تلویزیونی باید در تلویزیون بمانند و معمولا قراردادها هم در انحصار صداوسیما بسته می‌شود؛ اما این قراردادها هنوز شفاف نیستند که در سکوت صاحبان امتیاز در تلویزیون و به نفع اسپانسرها بسته و یا واگذار شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل پیشین مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی درباره ارتباط مجمع تقریب مذاهب اسلامی با سایر نهادها و سازمان‌های داخلی و خارجی برای پیشبرد شعار وحدت، گفت: این نوع کارها احتیاج به یک همکاری تمام عیار همه دستگاه‌های کشور و همچنین خارج از ایران دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آنچه در پی می‌آید روایتی مبتنی بر گزیده‌ی اخبار و مطالب درباره‌ی پیدا و پنهان فتنه 88 است که به کوشش نویسنده گرامی آقای علیرضا شمیرانی فراهم آمده و در صفحات 55 تا 130 «کتاب فتنه تغلب» منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

به مسئولان پیام برسانید که همه متفق‌القول بودند گردشگری شکار به صلاح کشور نیست. فقط کسانی با گردشگری شکار موافق هستند که از این فعالت منتفع می‌شوند، ساختار چیده‌اند و سود می‌برند. کسی که منتفع نباشد از شکار اتباع خارجی در کشور استقبال نمی‌کند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - دبیر علمی کنگره نکوداشت آیت‌الله سید محمد محقق داماد (ره) گفت: هم‌زمان با برگزاری این آیین در قم، 21 جلد موسوعه تقریرات و شرح‌حال این عالم و فقیه بزرگ جهان اسلام رونمایی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - همایش ملی حوزه‌های علمیه، مرجعیت شیعه و قرآن با عنوان «دیدگاه‌های علوم قرآنی آیت‌الله محمد فاضل لنکرانی از مراجع فقید شیعه» در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با قرائت پیام آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، سخنرانی آیات رضا استادی، محمدجواد فاضل لنکرانی و علیرضا اعرافی از استادان برجسته حوزه و ارائه چند مقاله برتر برگزار شد. / عکاس: عباس منجمی گیلانی

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - قم - همایش ملی حوزه‌های علمیه، مرجعیت شیعه و قرآن با عنوان «دیدگاه‌های علوم قرآنی آیت‌الله محمد فاضل لنکرانی از مراجع فقید شیعه» در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با قرائت پیام آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، سخنرانی آیات رضا استادی، محمدجواد فاضل لنکرانی و علیرضا اعرافی از استادان برجسته حوزه و ارائه چند مقاله برتر برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - همایش ملی حوزه‌های علمیه، مرجعیت و قرآن کریم، شامگاه پنجشنبه با حضور علما، استادان، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم با تقدیر از 12 مقاله برتر به کار خود خاتمه داد.