چهارشنبه 18 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیر حوزه‌های علمیه گفت: قم با کمال افتخار هم از گذشته حوزه‌های علمیه بهره‌ای فعال و پر خیر و برکت برده و هم در ادواری که پشت سر گذاشته، برکات فراوان و زیادی به بار آورده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، با بیان اینکه حوزه‌های علمیه و مرجعیت شیعه اهتمام ویژه‌ای به تفسیر قرآن کریم دارند، گفت: از افتخارات شیعه این است که در 100 سال اخیر حدود 50 تفسیر قرآن کریم داریم که 10 مورد آنها از 10 تن از مراجع شیعه است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم، با اشاره به تفسیرهایی که در سده‌های اخیر توسط عالمان شیعه نوشته شده است، گفت: فقهای شیعه صف اول جویندگان معارف قرآن کریم هستند و باید از مدیریت حوزه تشکر کرد که در دهه اخیر بیش از 50 درس تفسیر عمومی در حوزه برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

آیت الله مکارم شیرازی در پیامی به همایش ملی دیدگاه های علوم قرآنی مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی عنوان کرد: از باب روشنگری و خبر رسانی صحیح در مقابل دروغ ها و تهمت های دشمنان لازم است هر سال این همایش به عنوان یکی از بزرگان شیعه تشکیل و تکرار شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی به همایش «حوزه‌های علمیه، مرجعیت و قرآن کریم» گفت: برخلاف آنچه دشمنان ما تبلیغ می‌کنند؛ رابطه مراجع بزرگوار، علمای شیعه و حوزه‌های علمیه با قرآن مجید آن‌قدر نزدیک بوده و هست که جدایی آن‌ها از هم ممکن نیست.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - همایش ملی حوزه‌های علمیه، مرجعیت و قرآن کریم، روز پنجشنبه با حضور علما، اساتید، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم آغاز به کار کرد و امشب با سخنرانی آیت‌الله اعرافی و تجلیل از صاحبان مقالات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون آیت‌الله شاهرودی در قوه قضاییه به‌مناسبت سالگرد ایشان ناگفته‌هایی از مخالفت حوزویان با ریاست آیت‌الله شاهرودی بر قوه قضائیه، ابداعات ایشان در دستگاه قضایی و... پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

معاون آیت‌الله شاهرودی در قوه قضاییه به‌مناسبت سالگرد ایشان در گفتگو با تسنیم، ناگفته‌هایی از مخالفت حوزویان با ریاست آیت‌الله شاهرودی بر قوه قضائیه، ابداعات ایشان در دستگاه قضایی و... پرداخت.

وب‌گاه تابناک

این شوک شاید کلیدی‌ترین اشکالی است که به این مصوبه وارد است و موجب شده که فضا در بسیاری از نقاط کشورمان ملتهب شود؛ التهابی که سبب گشته انبوه توجیه‌ها برای اعمال این افزایش به محاق رفته و مزایای آن از جمله افزایش دریافتی قشرهای کم درآمد از محل این افزایش قیمت و همچنین کاهش مصرف سوخت، کم اهمیت جلوه کند.

وب‌گاه عصر ایران

مجید پازوکی: به قطع یقین، ایمان دارم که نویسندگان این استعلام، تاکنون یک کلمه از متن بسیار ثقیل و صعب مقالات شمس را مطالعه نفرموده‌اند.

وب‌گاه تابناک

سه چیز را از خود رها کرده بود: مجادله در سخن، پرگوئی، و دخالت در کاری که به او مربوط نبود، و سه چیز را در مورد مردم رها کرده بود: کسی را مذمت نمی‌کرد، و سرزنش نمی‌فرمود، و از لغزش‌ها و عیوب پنهانی مردم جستجو نمی‌کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

افراد مسافر، زنان باردار و شیرده، بیماران و همه افرادی که به هر دلیلی نتوانسته‌اند در ماه رمضان روزه‌های خود را بجا آورند، این گزارش را بخوانند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اگر شخص روزه‌دار عمل حرامی را با علم به این‌که روزه را باطل می‌کند، چند بار انجام دهد چه حکمی دارد؟