سه‌شنبه 12 تیر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای نگهبان و آیت عظام مکارم شیرازی و نوری همدانی در انتخابات مجلس دوازدهم و مجلس خبرگان شرکت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با نزدیک شدن به ایام نوروز، خرید و فروش اسکناس‌های نو و تانخورده توسط دلالان در برخی خیابان‌های تهران و حتی خیابان های شهرهای دیگر که محل عمده چنین معاملاتی است خودنمایی می‌کند. با نزدیک شدن به ایام نوروز، خرید و فروش اسکناس‌های نو و تانخورده توسط دلالان در برخی خیابان‌های تهران و حتی خیابان های شهرهای دیگر که محل عمده چنین معاملاتی است خودنمایی می‌کند. کافی است این روزها گذرتان به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ان‌شاءالله در چند ماه آینده، دانشکده بین‌المللی در زمینه هوش مصنوعی مبتنی بر تجربه 20ساله کلان‌پروژه هوش مصنوعی و اجتهاد راه‌اندازی خواهد شد و آغاز به کار می‌کند.

وب‌گاه فرارو

ویدیو‌های منتشر شده از فعالیت این فرد حاوی صحنه‌های خشنی از فحاشی و خشونت فیزیکی با مراجعان به بهانه پاکسازی آن‌ها از دست ابلیس است. حاضران در این فیلم‌ها شاهد خشونت‌های این فرد هستند، اما واکنشی نشان نمی‌دهند و اجازه می‌دهند که وی به رفتار و توهین‌هایش ادامه دهد. این فرد مخاطبان را تشویق می‌کند که برایش تبلیغ کنند و باعث نجات آدم‌های دیگر شوند!

وب‌گاه مشرق نیوز

اخیرا فیلم‌هایی در فضای مجازی از فردی منتشر شده که ادعا می‌کند، می‌تواند ابلیس را از درون شما به بیرون بکشد، حال بد شما را درمان کند و درهای گشایش را به رویتان باز کند. این فرد ادعا می‌کند که آگاه به علوم غریبه است و شاگردان بسیاری هم دارد که در راستای نجات مردم ایران از دست ابلیس و شیاطین کار می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«حل مشکلات اجتماعی کار یک نهاد نیست. برای حل مشکلاتی مانند بیکاری و گرانی که مردم را تحت فشار قرار می‌دهد، باید همه نهاد‌ها با هم همکاری کنند.» آیت‌الله مکارم شیرازی، مسئله اشتغال جوانان را مهم دانسته و گفت: اولین چیزی که جوانان بدان نیاز دارند شغل مناسب است. به گزارش ایلنا، آیت‌الله «ناصر مکارم شیرازی» شب گذشته در دیدار «سیدصولت مرتضوی» وزیر کار و هیئت همراه گفت: کار شما نسبت به دیگر...

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه اشتغال مهم ترین مسئله امروز جوانان است خطاب به مسئولین گفتند: ارتباط بیشتر با مردم سبب می‌شود که بدانند شما از خودشان هستید و درد و درمانشان را هم می دانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از موضوعاتی که این روز‌ها مبتلا به برخی می‌باشد استفاده از مو‌ها و مژه‌های مصنوعی و اکستنشن مژه است؛ آیا چسباندن مژه مصنوعی برای وضو و غسل اشکال دارد؟ یکی از موضوعاتی که این روز‌ها مبتلا به برخی می‌باشد استفاده از مو‌ها و مژه‌های مصنوعی و اکستنشن مژه می‌باشد، حال سوال اینجاست آیا چسباندن مژه مصنوعی برای وضو و غسل اشکال دارد؟ یکی از مهمترین واجبات دین مبین اسلام که از اهمیت ویژه‌ای...

وب‌گاه خبر آنلاین

در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چهره ها و نهادهای مختلف با صدور بیانیه هایی مردم را به حضور در راهپیمایی دعوت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه بر همگان لازم است تا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند، گفت: 22 بهمن ماه نزدیک است که روز انقلاب اسلامی است، انقلاب اسلامی سبب سربلندی کشورمان در دنیا شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر لزوم شرکت همگان در راهپیمایی مهم 22 بهمن گفت: هم سعی کنید در راهپیمایی شرکت کنید و هم دیگران را به حضور دعوت کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از ملبس شدن جمعی از طلاب حوزه علمیه قم به دست آیت الله العظمی جوادی آملی، آیت الله العظمی مکارم شیرازی و آیت الله العظمی نوری همدانی منتشر شد.

وب‌گاه الف

یکی از موضوعاتی که این روز‌ها مبتلا به برخی می‌باشد استفاده از مو‌ها و مژه‌های مصنوعی و اکستنشن مژه است؛ آیا چسباندن مژه مصنوعی برای وضو و غسل اشکال دارد؟

وب‌گاه فرارو

یکی از موضوعاتی که این روز‌ها مبتلا به برخی می‌باشد استفاده از مو‌ها و مژه‌های مصنوعی و اکستنشن مژه است؛ آیا چسباندن مژه مصنوعی برای وضو و غسل اشکال دارد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از موضوعاتی که این روزها مبتلا به برخی می‌باشد استفاده از موها و مژه‌های مصنوعی و اکستنشن مژه می‌باشد، حال سوال اینجاست آیا چسباندن مژه مصنوعی برای وضو و غسل اشکال دارد؟