سه‌شنبه 12 تیر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه مشرق نیوز

دو امر «تهذیب و تزکیه نفوس» و «تعلیم کتاب و حکمت» دو هدف بزرگ نهایی بعثت پیامبر (ص) را تشکیل می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام درباره چرایی انتخاب فرانسه برای اقامت گفته بود: «دولت عراق تحت فشارهای رژیم پهلوی جلوی فعالیت‌های سیاسی مرا گرفت لذا ناچار به ترک عراق شدم. ابتدا قصد کردم به کویت بروم ولی ویزا هم گرفتم برایم موانعی ایجاد کردند. تازه پس از آن بود که به پاریس پرواز کردم. گذشته از این، من از هیچ یک از کشورهای اسلامی دعوت رسمی دریافت نکرده‌ام.»

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به پرسشی درباره «گرفتن وام ربوی بدون نیت پرداخت ربا» پاسخ گفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حجت‌الاسلام سید محمدتقی محصل همدانی نماینده ادوار مجلس از شهرستان‌های ابرکوه، بافق، خاتم و مهریز درگذشت. مراسم تشییع ایشان روز شنبه مورخ 23 دی ساعت 9 صبح از مسجد امام زمان (عج) واقع در خیابان آزادی نبش بهبودی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید به مناسبت آغاز بخش معارفی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در سالن اجتماعات امامزاده شاه سید علی (ع) برگزار شد، پیامی صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

در تفسیر نمونه آیت الله مکارم شیرازی، جلد 12، صفحه 438 درمورد غار اصحاب کهف آمده است: اینکه اصحاب کهف در کدام منطقه از روی زمین زندگی می‌کردند و این غار در کجا قرار داشته، در میان دانشمندان و مفسران گفتگو بسیار است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله مکارم شیرازی در پیامی قرآن و روایات معصومین (ع) را برنامه‌ای جامع معرفی کرد که نیاز همیشه انسان‌ها خصوصاً در دنیای امروز بوده و نسخه رهایی بشر از مصائب و دردهایی است که امروزه دچار آن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: درباره اصحاب کهف سریالی به نام «مردان آنجلس» در ایران ساخته شد که اگر آن را دیده باشید، با جزییات آن آشنا هستید. شاید بپرسید قبر اصحاب کهف در کدام کشور است؟ و عکس واقعی غار اصحاب کهف چگونه است؟ کارشناسان چند مکان را برای این غار احتمال می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: انشاءالله مشارکت در انتخابات باید به بالای 50 درصد برسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراجع تقلید وعلما با صدور پیام های جداگانه جنایت ترویستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند و اشد مجازات را برای عوامل این جنایت شوم خواستار شدند. آیت الله مکارم شیرازی: دشمن با اقدامات تروریستی به دنبال جبران شکست‌های خود است متن پیام آیت الله مکارم شیرازی در پی شهادت و مصدومیت جمعی از هموطنانمان در جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان بدین شرح است: شهادت...

وب‌گاه خبر آنلاین

مرجع تقلید معروف در واکنش به حمله تروریستی کرمان تصریح کرد: جنایتکارانی که دستانشان به خون کودکان، زنان و مردان بی گناه آغشته است با این جنایت به دنبال ناامنی در این مرز و بوم‌اند تا شکست‌های خود را جبران کنند.

وب‌گاه فرارو

در مورد مکان غار اصحاب کهف، نظریه‌های مختلفی وجود دارد و مکان‌های متعددی به عنوان غار اصحاب کهف معرفی شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله نوری همدانی و آیت الله سبحانی در پاسخ به استفتائی، هرگونه معامله با واسطه و یا بی واسطه با صهیونیست‌ها را حرام و خلاف شرع اعلام کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حجت الاسلام و المسلمین ملکی میگوید: شهید صدوقی نیم ساعت به اذان از یک طرف خیابان عبور می کردند و پس از نماز از سوی دیگر خیابان عبور می کردند و با مردم و مغازه دارها گفت‌وگو می کردند و از احوالات آنها جویا می شدند. وقتی ایشان به مسجد می رسیدند همه مردم مغازه ها را می بستند و به نماز می رفتند. به گفته ایشان این رفتارها مرجعیت ساز است و متأسفانه کمتر دیده می شود.