جمعه 8 تیر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار با یک مقام قضایی خواستار ورود قوه قضائیه به مسئله گرانی و افزایش اجاره بها شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله مکارم شیرازی گفت: گفت: مردم از گرانی فوق العاده، رنج می برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد ولی می تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی گفت: مردم از گرانی فوق العاده، رنج می برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود.

وب‌گاه عصر ایران

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضاییه ارتباط ندارد را مهم شمرده و گفتند: مردم از گرانی فوق العاده، رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد، ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاسخ آیت الله مکارم شیرازی به استفتاء درباره حکم وجوب دفاع از ممالک اسلامی را می خوانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی گفتند: مردم از گرانی فوق العاده، رنج می برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود. یک مرجع تقلید: مردم از گرانی فوق العاده رنج می برند آیت الله مکارم شیرازی گفتند: مردم از گرانی فوق العاده، رنج می برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرجع تقلید شیعیان گفت: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است‌.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا در اجرای طرح «نور» بیانیه دادند.

خبرگزاری تسنیم

آیت الله مکارم شیرازی به استفتاء درباره «حکم وجوب دفاع از ممالک اسلامی» پاسخ گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مراجع تقلید خطاب به فرمانده انتظامی کشور گفت: عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از مراجع تقلید خطاب به فرمانده انتظامی کشور گفت: عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید، به امیدخدا با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

وب‌گاه الف

یکی از مراجع تقلید خطاب به فرمانده انتظامی کشور گفت: عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید، به امیدخدا با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد علی ابطحی به تجمع روحانیون قم با لباس نظامی در حمایت از برخورد با بی حجابی واکنش نشان داد. محمد علی ابطحی به تجمع روحانیون قم با لباس نظامی در حمایت از برخورد با بی حجابی واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، «تنظیم کنندگان مراسم حضور روحانیانِ لباس رزم پوشیده برای حجاب در قم ضربه‌های سنگینی بر پیکر نحیف شده وکم رمق روحانیت وارد می‌کنند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی پیامی را به سردار رادان ابلاغ کرد. آیت الله مکارم شیرازی در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی پیامی را به سردار رادان ابلاغ کرد. به گزارش عرشه آنلاین، آیت الله مکارم از طرح نور تشکر کرد و گفت که با قوت این برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود و احترامات رعایت شود، سست نشوید و محکم ادامه دهید و برای موفقیت نیروی انتظامی دعا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرجع تقلید شیعیان از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور قدردانی کرد و گفت: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرجع تقلید شیعیان از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور قدردانی کرد.