جمعه 8 تیر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری تسنیم

با توجه به اینکه تدفین بیشتر شهدای سانحه سقوط بالگرد امروز انجام شده و تا ساعتی دیگر نیز پیکر آیت‌الله شهید رئیسی نیز در حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام تدفین می‌شود، تعداد زیادی از هموطنان آماده قرائت نماز لیله‌الدفن برای شهدا می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهادت ابراهیم رئیسی با واکنش‌های گسترده منطقه‌ای و بین‌المللی مواجه شد. رهبران کشورهای همسایه و منطقه طی پیام‌های جداگانه‌ای این حادثه را به دولت و ملت ایران تسلیت گفتند. چین و روسیه و برخی کشورهای غربی نیز با اعلام همبستگی خود با کشورمان به این حادثه تلخ و جانکاه واکنش نشان دادند. همزمان تحولات مربوط به شهادت هشتمین رئیس‌جمهور ایران و تیم همراه او مورد توجه گسترده رسانه‌های خارجی قرار...

وب‌گاه خبر آنلاین

از لحظه انتشار خبر رسمی شهادت ابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه و هیأت همراهان او، چهره‌های سیاسی هر کدام با انتشار پیام‌هایی به این خبر واکنش نشان دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی شهادت رئیس جمهور کشورمان و همراهان وی، مراجع تقلید شیعه پیام تسلیت صادر کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی و حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با رئیس دفتر رئیس جمهور، تماس گرفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان سپاه پس از سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، به منطقه ورزقان رفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیات عظام مکارم شیرازی و نوری همدانی طی تماس تلفنی با رئیس دفتر ریاست جمهوری، پیگیر آخرین وضعیت سانحه پیش آمده برای بالگردابراهیم رئیسی و همراهان وی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر خارجه جزئیات تازه ای درباره حادثه بالگرد رئیس جمهور را منتشر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله مکارم‌شیرازی دقایقی قبل طی تماس تلفنی با رئیس دفتر ریاست جمهوری، پیگیر آخرین وضعیت سانحه پیش آمده برای بالگرد حامل رئیس جمهور شد‌.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی‌رغم اختلاف‌نظرها و اما و اگرها درباره سرنوشت لایحه حجاب یا مطالبه لغو آن به نفع ادامه طرح نور، مساله‌ای که نیازمند توجه است هشدار درباره سیاسی شدن موضوع حجاب است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل برنامه ریزی اقتصاد سلامت سازمان نظام پزشکی آخرین آمار فرار مالیاتی پزشکان را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طرفداران تعطیلی شنبه، در روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه، برگ برنده‌ای را رو کردند. محسن پیرهادی که برای موافقت با اعلام شنبه به عنوان روز دوم تعطیلات پشت تریبون صحن قرار گرفته بود از دریافت استفتای مراجع سخن گفت و از این طریق مناقشات را در مجلس مختومه اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سه روز پس از تصویب تعطیلی شنبه به جای پنج‌شنبه در مجلس، موج انتقادها از این اقدام مجلس آغاز شده است‌. مجلس یازدهم روز چهارشنبه هفته گذشته در آخرین روزهای کاری خود به تصویب لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری رای داد که به موجب آن ساعت کاری کارمندان و کارکنان دولت به 40ساعت کاهش می یابد و از سوی دیگر کارمندان دولت جمعه و شنبه تعطیل خواهند بود. هرچند نهایی شدن آن به تایید شورای...

وب‌گاه فرارو

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های غیررسمی برای معامله قبر‌ها در قطعات قدیمی چیز دیگری می‌گویند. این بازار‌های غیررسمی گاهی در فضای مجازی و گاه به شیوه سنتی تبلیغات و بازاریابی دهان به دهان شکل می‌گیرد، برای مثال فردی که یک قطعه قبر با قیمت نجومی می‌شناسند به فرد دیگری اطلاع می‌دهد و این زنجیره تا جایی پیش می‌رود که یک خریدار واقعی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از چهار هزار و 300 میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته خبر داد و گفت: در این زمینه بیش از 400 متهم دستگیر شدند.