جمعه 8 تیر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن پیرهادی، عضو هیات‌رئیسه مجلس درباره موضوع تعطیلی روز شنبه و برخی حواشی پیرامون آن گفت: پس از بررسی‌های دقیقی که صورت گرفت عیان شد، تغییر تعطیلی از «پنج‌شنبه و جمعه» به «جمعه و شنبه» منع شرعی و قانونی ندارد و تصمیمی حاکمیتی محسوب می‌شود که صرفا نیاز به یک عزم و رویکرد اصلاح بر اساس منافع و مصالح کشور دارد. نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برای روشن شدن صحت ادعای مخالفان طرح مذکور...

وب‌گاه عرشه آنلاین

«محسن پیرهادی» عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی روز گذشته 24 اردیبهشت‌ماه با تاکید بر اینکه تصمیمات ملی و اصلاح برخی رویه‌ها نیازمند انجام مباحثات علمی و عمیق است، گفته بود که به‌رغم مانور و اتهام‌تراشی برخی منتقدان و مخالفان، پس از بررسی‌های دقیقی که صورت گرفت عیان شد، تغییر تعطیلی از «پنج شنبه و جمعه» به «جمعه و شنبه» منع شرعی و قانونی ندارد و تصمیمی حاکمیتی محسوب می‌شود که صرفاً...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهوری شامگاه سه شنبه در کنگره جهانی حضرت رضا (ع) با اندیشمندان اسلامی جهان سخن می‌گوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تبدیل به دغدغه اصلی دلسوزان و بزرگان نظام تبدیل شده است، آنچنان که مراجع تقلید در دیدارهایی که با دولتی ها دارند در قالب تذکر یا توصیه این نگرانی ها را منتقل می کنند.

وب‌گاه الف

عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی درباره موضوع تعطیلی روز شنبه و برخی حواشی پیرامون آن توضیحاتی ارایه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی درباره موضوع تعطیلی روز شنبه و برخی حواشی پیرامون آن توضیحاتی ارایه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی درباره موضوع تعطیلی روز شنبه و برخی حواشی پیرامون آن توضیحاتی ارایه داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده سرقت مسلحانه بزرگراه صدر خبر داد و گفت: از جمله اتهامات موجود برای متهمان این پرونده، شرکت در محاربه از طریق بکارگیری سلاح سرد به منظور بردن مال مردم و ایجاد ناامنی در محیط است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اطلاعیه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دانشگاه علوم قضایی؛ ویژه دوره تحصیلی کارشناسی ارشد ناپیوسته منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده‌کل انتظامی گفت: سندی از یک افسر اطلاعاتی دشمن به دست آوردیم که گوشه‌ای از راهبردهای دشمن در اندلسی کردن ایران را نشان می‌دهد؛ در این سند 24 راهبرد برای استحاله فرهنگی نوشته شده است‌.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شنیده‌ها حاکیست که سید محمود حسینی‌پور استاندار سابق مازندران جایگزین سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور قانون تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) و قانون ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور از خدمات و زحمات حسینی به عنوان چهره علمی، فرهنگی و انقلابی در سمت معاونت پارلمانی رئیس جمهور تقدیر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه دولت از انتشار اخبار مربوط به انتقاد مراجع تقلید قم در دیدار رئیسی برآشفته شد.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور در دیدار آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی با بیان اینکه دولت نسبت به رفاه و معیشت مردم حساس است، تصریح کرد: بنای ما بر این است که مسائل را به شکل میدانی و از نزدیک رصد کنیم؛ روش این دولت عبور از کنار مشکلات نیست بلکه رفع مشکلات با نگاه حل مسئله است، فارغ از اینکه این مشکلات مربوط به کدام دولت و کدام دوره است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه‌السلام با حضور حجت الاسلام سید سعید رضا عاملی، دبیر این کنگره و دکتر عبدالحمید طالبی رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 در کتابخانه و موزه ملی ملک تهران برگزار شد. حجت الاسلام سید سعید رضا عاملی در ابتدای این نشست با بیان اینکه کنگره جهانی حضرت رضا (ع) دارای قدمتی 40...