جمعه 8 تیر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسن‌ترین حاجی امسال روز گذشته برای ادای فریضه حج وارد فرودگاه شهر جده عربستان سعودی شد. مسن‌ترین حاجی امسال روز گذشته برای ادای فریضه حج وارد فرودگاه شهر جده عربستان سعودی شد. به گزارش عرشه آنلاین، مُسن‌ترین حاجی امسال «سارا هدی استیتی»، بانوی 130 ساله الجزایری است که روز گذشته برای ادای فریضه حج وارد فرودگاه شهر جده عربستان سعودی شد. مقامات فرودگاه بعد از ورود از وی استقبال کردند....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تقریبا دو هفته است که هر جایی بروید یا وارد هر جمعی شوید صحبت از «همستر کامبت» است؛ رباتی که در قالب یک بازی با وعده کسب درآمد به شکل ارز دیجیتال طراحی شده است، اما نه تنها سرگرم کننده نیست که حتی به گفته رئیس کمیسیون نرم‌افزارهای سرگرمی و بازی‌های رایانه‌ای سازمان نصر ایران (نظام صنفی رایانه‌ای) نمی‌توان نام «بازی» روی آن گذاشت اما به شکل مصطلح با این عنوان از آن یاد می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد خضرنژاد که به دلیل اقدامات مجرمانه به اتهام افساد فی‌الارض به اعدام محکوم شده بود با ابراز ندامت و پشیمانی و تعهد بر حسن رفتار، مشمول عفو شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی: با توجه به ابهامات زیادی که این نوع ارزها دارند، از جمله اینکه منشا استخراج آن روشن نیست و نیز غالبا اعتبار آن از سوی دولت‌ها پذیرفته نشده و همچنین منشا سوءاستفاده‌های زیادی شده، معامله، سرمایه‌گذاری و درآمد حاصل از آن جایز نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پاسخ به سوالاتی پیرامون ارزهای دیجیتال نات کوین و همستر کمبات، ارجاع به فتوای خود در رابطه با ارزهای دیجیتال کرد.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به افزایش تعداد کاربران ایرانی بازی‌های تلگرامی از جمله همستر کامبت، نات کوین و... و به وجود آمدن نگرانی‌هایی در این رابطه همشهری آنلاین نظر فقهی برخی از مراجع تقلید را در این باره جویا شده است.

وب‌گاه الف

یکی از مراجع تقلید در مورد حکم شرعی بازی‌هایی همانند همستر تصریح کرد: با توجه به ابهامات زیادی که این نوع ارزها دارند، از جمله اینکه منشاء استخراج آن روشن نیست و نیز غالبا اعتبار آن از سوی دولت ها پذیرفته نشده و همچنین منشاء سوء استفاده های زیادی شده است، معامله، سرمایه گذاری و درآمد حاصل از آنها جایز نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از مراجع تقلید در مورد حکم شرعی بازی‌هایی همانند همستر تصریح کرد: با توجه به ابهامات زیادی که این نوع ارزها دارند، معامله، سرمایه گذاری و درآمد حاصل از آنها جایز نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مراجع تقلید در مورد حکم شرعی بازی‌هایی همانند همستر تصریح کرد: با توجه به ابهامات زیادی که این نوع ارزها دارند، از جمله اینکه منشاء استخراج آن روشن نیست و نیز غالبا اعتبار آن از سوی دولت ها پذیرفته نشده و همچنین منشاء سوء استفاده های زیادی شده است، معامله، سرمایه گذاری و درآمد حاصل از آنها جایز نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک مرجع تقلید شیعه درباره حکم شرعی بازی های تلگرامی مانند نات کوین و همستر و.... پاسخ گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کانال رسمی همستر اعلام کرد پروفیت مهمتره از سکه است. البته هنوز جزییات آن اعلام نشده است اما اشاره شده است پروفیت و یکسری از فعالیت‌های دیگر. همستر کامبت تکلیف همه را مشخص کرد / سکه مهم نیست! کانال رسمی همستر اعلام کرد پروفیت مهمتره از سکه است. البته هنوز جزییات آن اعلام نشده است اما اشاره شده است پروفیت و یکسری از فعالیت‌های دیگر.

وب‌گاه گسترش

این روزها یک همستر کارتونی دنیای مجازی را تسخیر کرده و تعداد زیادی از مردم را به دنبال خود در این فضا کشانده است. این افراد در خانه، محل کار، مترو، صف اتوبوس و جاهای دیگر با جدیت تمام در حال ضربه زدن به شکم این همستر روی گوشی هایشان هستند. آنها این کار را با امید به این انجام می‌دهند که این موجود کوچک آنها را پولدار کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید شیعه، درباره حکم شرعی بازی‌های تلگرامی مانند نات‌کوین و همستر و.... پاسخ‌هایی ارائه دادند. حکم شرعی بازی همستر چیست؟ دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید شیعه، درباره حکم شرعی بازی‌های تلگرامی مانند نات‌کوین و همستر و.... پاسخ‌هایی ارائه دادند.

وب‌گاه فرارو

دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید شیعه، درباره حکم شرعی بازی‌های تلگرامی مانند نات‌کوین و همستر و.... پاسخ‌هایی ارائه دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک همستر کارتونی این روزها فضای مجازی را به‌دست گرفته و آدم‌های زیادی را به‌دنبال خود به این فضا کشانده است؛ آدم‌هایی که در خانه، محل کار، مترو، صف اتوبوس و... خیلی جدی در حال ضربه زدن به شکم این همستر روی موبایل‌هایشان هستند؛ به امید اینکه این موجود کوچک پولدارشان کند پول همستر خوردن دارد؟ یک همستر کارتونی این روزها فضای مجازی را به‌دست گرفته و آدم‌های زیادی را به‌دنبال خود به این...