جمعه 8 تیر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این مرجع تقلید از بیمارستان مرخص شد و ادامه دوران نقاهت را در منزل طی می‌نماید.

وب‌گاه مشرق نیوز

دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این مرجع تقلید از بیمارستان مرخص شد و ادامه دوران نقاهت را در منزل طی می‌نماید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از نزدیکان آیت‌الله مکارم شیرازی تاکید کرد که حال این مرجع تقلید مساعد است و در حال حاضر در منزل هستند. رییس دفتر آیت الله مکارم شیرازی گفت: حال عمومی آیت الله مکارم مساعد بوده و این مرجع تقلید از بیمارستان مرخص شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ علی دولتمند به مهر گفت: آیت الله مکارم شیرازی به دلیل مشکلات گوارشی ناشی از مسمومیت غذایی در روزهای اخیر به بیمارستان انتقال یافت. وی با بیان اینکه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دوقلوهایی که در بیمارستان امام سجاد یاسوج به دستور پزشک سقط شده بودند، در سردخانه زنده شدند اما اصل ماجرا چه بود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

دفتر مقام معظم رهبری درخصوص برخی نقل قول‌های غیر مستند از رهبر انقلاب و مسئولان دفتر ایشان اطلاعیه‌ای صادر کرد. دفتر مقام معظم رهبری درخصوص برخی نقل قول‌های غیر مستند از رهبر انقلاب و مسئولان دفتر ایشان اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن اطلاعیه دفتر مقام معظم رهبری به این شرح است:

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری میزان

در پی کسالت و بستری‌شدن حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید، رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران، از ایشان عیادت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی کسالت و بستری‌شدن حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید، رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران، از ایشان عیادت کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جریان این عیادت، ضمن اطلاع از روند درمان حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی، برای ایشان از درگاه خداوند طلب عافیت و سلامت کامل کرده و افزودند: شما در تمام این سالیان از لحاظ...

خبرگزاری میزان

رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید که به علت کسالت بستری شده است عیادت کردند.

وب‌گاه تابناک

آیت الله مکارم شیرازی به علت مسمومیت گوارشی، به توصیه پزشکان، جهت تکمیل درمان به بیمارستان منتقل شد.

خبرگزاری میزان

آیت‌الله مکارم شیرازی به علت مسمومیت گوارشی، به توصیه پزشکان، جهت تکمیل درمان به بیمارستان انتقال پیدا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایران باستان را بخشی از هویت ایرانیان می‌دانم، هویتی که با حضور اسلام عزیز به اوج شکوه و جلال خود رسید، باید به این پیشنیه تاریخی و هویتی افتخار کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسی که در ایران مسئولیت دارد، نمی‌تواند کتابخوان نباشد و به آزموده‌های جهان بی‌توجه باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بر اساس مطالعاتم، شکوه و عظمت ایران باستان را خوب احساس کرده‌ام و ایران باستان را بخشی از هویت ایرانیان می‌دانم. درباره بزرگی کوروش و خدمات او به حوزه تمدنی ایران تردید ندارم. نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بر اساس مطالعاتم، شکوه و عظمت ایران باستان را خوب احساس کرده‌ام و ایران باستان را بخشی از هویت ایرانیان می‌دانم....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایران باستان را بخشی از هویت ایرانیان می‌دانم، هویتی که با حضور اسلام عزیز به اوج شکوه و جلال خود رسید.