جمعه 8 تیر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیام تقدیر آیت الله مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح زیر است: عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، این‌ها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کسانی که کسب و کار خود را از سکوهای خارجی به سکوهای داخلی منتقل کنند، دو سال از جمله برای 1403 از پرداخت مالیات معاف شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره هزینه ارزی حج تمتع در سال 1403 گفت: نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است. نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره هزینه ارزی حج تمتع در سال 1403 گفت: نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است. به گزارش عرشه آنلاین؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع 1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی گفت: از زمان تصویب قانون و قابلیت مطالبه مالیات بر اساس احکام بندهای ب و پ ماده 17 قانون رفع موانع تولید، تاکنون 120 هزار میلیارد تومان برگ تشخیص مالیاتی صادر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، با موج حمایتی از سوی طیف های سیاسی مختلف روبرو شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دارایی رژیم صهیونیستی برای تأمین هزینه جنگ افزایش مالیات را در دستور کار قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ظرفیت تامین مالی 42 هزار میلیارد تومانی از طریق اوراق مشارکت سال 1403 برای شهرداری‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید بر لزوم اخذ مالیات عادلانه تاکید کرد و گفت: از فرارهای مالیاتی بایستی جلوگیری شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید بر لزوم اخذ مالیات عادلانه تاکید کرد و گفت: از فرارهای مالیاتی بایستی جلوگیری شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تمرکز سازمان مالیات بر پردرآمد‌ها است و اشراف خود را بر داده‌های مالیاتی افزایش داده‌ایم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی، حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در دیدار رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مالیات باید عادلانه اخذ شود و هر کسی که تمکن مالی بیشتری دارد باید مالیات بیشتری پرداخت کند. این مرجع تقلید در ادامه با بیان اینکه از مشخصه‌های جامعه سالم این است که درآمد دولتش از مالیات تامین شود. افزود: امیدواریم...

خبرگزاری تسنیم

آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید بر لزوم اخذ مالیات عادلانه تاکید کرد و گفت: از فرارهای مالیاتی بایستی جلوگیری شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی راز مراجع تقلید، هزینه سفر حج را بسیار بالا دانست به نحوی که برخی افراد را بعد از چند سال از استطاعت خارج کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، مشکلات حج را زیاد ولی قابل حل دانسته و بیان کرد: حج سفر بسیار پربرکتی است اما متأسفانه سال به سال مشکل تر می‌شود، که لازم است با تدبیر، آن را برطرف کرد. وی یکی از مشکلات را طولانی شدن سفر حج عنوان و افزود: طولانی شدن سفر حج تا چهل روز و یا بیشتر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی گفت: یکی از مشکلات را طولانی شدن سفر حج عنوان و افزود: طولانی شدن سفر حج تا چهل روز و یا بیشتر باعث بروز مشکلاتی می‌شود که باید به آن توجه کرد. به گزارش عرشه آنلاین، مرجع تقلید شیعیان گفت: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مساله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده اند، اکنون به علت گرانی متأسفانه از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف شوند آیت الله...