جمعه 8 تیر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه الف

مرجع تقلید شیعیان گفت: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مساله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده اند، اکنون به علت گرانی متأسفانه از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف ش

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله مکارم شیرازی درباره عملیات وعده صادق پیامی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی، عملیات نیروهای نظامی کشور به اسرائیل غاصب در پاسخ به تجاوزات این رژیم جعلی به حریم جمهوری اسلامی را مایه سربلندی، عزت و خشنودی مسلمانان جهان دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرجع تقلید شیعیان گفت: عملیات پیروزمندانه سربازان اسلام در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم جمهوری اسلامی ایران و دفاع از مردم مظلوم غزه، مایه سربلندی، عزت و خشنودی مسلمانان جهان گر

خبرگزاری تسنیم

در دومین نشست شورای هنری و انتخاب آثار نمایشگاه آثار قرآنی "روایت باران" بر لزوم توجه به اقتصاد در توسعه و ترویج هنرهای قرآنی و تاثیر مستقیم و بسزایی که در این عرصه دارد، تاکید شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با عید سعید فطر، به بررسی مبالغ فطریه اعلامی از سوی مراجع تقلید پرداختیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله مکارم شیرازی روز چهارشنبه 22 فروردین ماه 1403 را عید فطر اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عید فطر جشنی است که مسلمانان پس از پایان ماه رمضان در روز اول شوال برگزار میکنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آستانه عید سعید فطر، دفاتر مراجع تقلید مبلغ زکات فطریه و کفاره روزه امسال را اعلام کردند.

خبرگزاری تسنیم

در مورد فطریه کسی که شب عید فطر و قبل از غروب آفتاب آخرین روز ماه رمضان مهمان دیگری می‌شود، نظرات مختلفی از سوی مراجع تقلید عنوان شده است.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله ناصر مکارم شیرازی: قیمت ارزاق باید در قم متعادل و نسبت به شهرهای دیگر کمتر باشد. البته این به تنهایی کار شما نیست ولی می توانید به سهم خودتان در این مساله مؤثر باشید.

وب‌گاه الف

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، مساله مسکن را از مهمترین دغدغه های مردم دانست و گفت: عده ای از مردم از نظر مسکن گرفتارند و با مشکل مواجه هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، مساله مسکن را از مهم ترین دغدغه های مردم دانست و گفت: عده ای از مردم از نظر مسکن گرفتارند و با مشکل مواجه هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در مورد فطریه کسی که در شب عید فطر و قبل از غروب آفتاب آخرین روز ماه رمضان مهمان می‌شود، نظرات گوناگونی داده شده که به چند نمونه از آن‌ها اشاره می‌کنیم. در مورد فطریه کسی که در شب عید فطر و قبل از غروب آفتاب آخرین روز ماه رمضان مهمان می‌شود، نظرات گوناگونی داده شده که به چند نمونه از آن‌ها اشاره می‌کنیم. به گزارش عرشه آنلاین، در شرایطی که روز چهارشنبه عید فطر اعلام شده است، بسیاری سعی...

وب‌گاه فرارو

در مورد فطریه کسی که در شب عید فطر و قبل از غروب آفتاب آخرین روز ماه رمضان مهمان می‌شود، نظرات گوناگونی داده شده که به چند نمونه از آن‌ها اشاره می‌کنیم.