یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکس‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی پخش شده از یکی از دانشگاه‌های مهم کشور، در حالی‌که در این دانشگاه گیره‌های سفیدی که‌بند ناف نوزاد به آن وصل است، در حیاط و فضای سبز آن رها شده است.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان با صدور پیامی درگذشت حاج محمد تقی انصاریان یکی از ناشران بزرگ کتب شیعه در عرصه بین الملل و خادم قرآن کریم را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

بازخوانی سفر سیزدهم رئیس جمهور و هیئت دولت به قم از تصویب 147 مصوبه برای این استان حکایت دارد که پیگیری ها نشان دهنده این بوده تاکنون 647 میلیارد تومان از اعتبارات این سفر جذب شده است.

خبرگزاری تسنیم

جامعه قرآنی کشور به‌خصوص قاریان و حافظان تراز اول کشور در سوگ از دست دادن استادی نشسته‌اند که به گفته سیدمحسن موسوی بلده "به اعتراف همه اساتید قرآن، از نظر علمی و هوش، بدون اغراق از نوابغ جامعه قرآنی و حوزه و علم قرآنی او خارق‌العاده بود."

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازی‌های رقابتی و چندنفره بخش مهمی از صنعت بازی‌های ویدیویی هستند. علاوه بر بازی‌های آنلاین که با کامپیوتر و لپ تاپ انجام می‌شوند، بازی‌های رقابتی متعدد در کنسول‌های بازی مثل4ps، xbox و پلتفرم موبایل ارائه می‌شود. در این بازی‌ها اکانت‌هایی ساخته می‌شود که قابل خریدوفروش است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهمترین منبع درآمد فعالین بازی‌های رایانه‌ای خریدوفروش اکانت بازی است که درواقع این کار یکی از بهترین و سودآورترین راه‌های کسب درآمد دلاری است که در بسیاری از موارد سود قابل توجهی را برای بسیاری از گیمرها به دنبال داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

گسترش‌نیوز نوشت: شاید در گذشته کسی باور نمی‌کرد که بازی‌ها هم بازار داشته باشند و کوچک‌ترین سرگرمی‌ها با قیمت‌های نجومی فروخته شوند. در حال حاضر اکانت بازی‌های معروف ایرانی و خارجی بین 20 تا 60 میلیون تومان در فضای مجازی قیمت‌گذاری شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک سال از عمر ریاست‌جمهوری ابراهیم رئیسی و دولت سیزدهم می‌گذرد. رئیسی وعده داده بود اوضاع اقتصادی مردم بهتر خواهد شد، حالا نگاهی به افزایش قیمت‌ها طی یک سال اخیر می‌اندازیم

وب‌گاه عصر ایران

در عصر تاسوعا امام با 20 نفر نزد عمر سعد می‌روند که او نیز با 20 نفر آمده بود و نهایتاً قرار می شود سه به سه گفت‌و‌گو کنند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله ناصر مکارم شیرازی به پرسشی درباره گل مالی کردن بدن و لباس در عزاداری پاسخ گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله ناصر مکارم شیراری به پرسشی درباره گل مالی کردن بدن و لباس در عزاداری پاسخ گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: آیت الله ناصر مکارم شیراری به پرسشی درباره گل مالی کردن بدن و لباس در عزاداری پاسخ گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله ناصر مکارم شیراری به پرسشی درباره گل مالی کردن بدن و لباس در عزاداری پاسخ گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

«لا اِکراه فِی الدینِ قَد تَبَینَ الرُشدُ مِنَ الغَی»؛ تمامی مفسران قرآن کریم این آیه را در شئون مختلف نزول، مرتبط به عدم اجبار و اکراه و تحمیل در پذیرش دین دانسته اند.

وب‌گاه عصر ایران

مخالفت با انتصاب حاکم بعدی به دست حاکم فعلی - ولو پسر او نباشد - یک آموزه مدرن است. همچنین متعهد ماندن امام حسین به پیمان 10 سال بعد از شهادت برادر.

خبرگزاری دانا

با توجه به شروع ماه محرم و برپا شدن خیمه ها و دسته های عزاداری باید سبک و سیاق عزاداری ها به هدف عاشورا نزدیک شود و بحای پیروی از سبک های بدون ریشه و ایجاد سبک های جدید در عزاداری ها از رشادت‌های سالار شهیدان گفته شود.