یک‌شنبه 10 تیر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس نظر آیت‌الله مکارم شیرازی زکات فطره امسال بر مبنای قوت غالب گندم، مبلغ شصت و پنج هزار تومان (650.000 ریال) و بر مبنای قوت غالب برنج، مبلغ یکصد و هشتاد هزار تومان (1.800.000 ریال) است. بر اساس نظر آیت‌الله مکارم شیرازی زکات فطره امسال بر مبنای قوت غالب گندم، مبلغ شصت و پنج هزار تومان (650.000 ریال) و بر مبنای قوت غالب برنج، مبلغ یکصد و هشتاد هزار تومان (1.800.000 ریال) است. کفاره...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی آیت الله مکارم شیرازی، بر اساس نظر این مرجع تقلید، زکات فطره امسال بر مبنای قوت غالب گندم، مبلغ 650 هزار ریال و بر مبنای قوت غالب برنج، مبلغ یک میلیون و 800 هزار ریال برای هر نفر است.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس نظر آیت‌الله مکارم شیرازی زکات فطره امسال بر مبنای قوت غالب گندم، مبلغ شصت و پنج هزار تومان (650.000 ریال) و بر مبنای قوت غالب برنج، مبلغ یکصد و هشتاد هزار تومان (1.800.000 ریال) است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید میزان زکات فطره امسال در سراسر کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه الف

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی تأکید کرد: نیروی انتظامی از سویی موظف به برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان است و از سویی مأمور به محبت و رحمت و رعایت آداب اسلامی است و جمع میان این دو کار آسانی نخواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

بنا بر فتوای مراجع تقلید، انسان روزه‌دار می‌تواند حمام کند، اما باید مراقب باشد آب از راه دهان بینی وارد حلق نشود و همچنین تمام سر را در ظرف آب، حوض یا استخر فرو نبرد. حتی اگر در حمام قصد غسل کردن دارد، باید غسل ترتیبی انجام دهد.

خبرگزاری تسنیم

قرآن‌پژوه هندی با اشاره به اینکه قرآن ملاک اصلی مسلمانان در هند است، تصریح کرد: یکی از اشکالات در مطالعات شبه جزیره آن است که از فرضیات علمی در تفسیر قرآن استفاده می‌کنند. درحالیکه نمی‌توان کشف‌های جدید را ملاک حقانیت قرآن قرار داد.

وب‌گاه الف

عید نوروز 1403 با ایام ماه مبارک رمضان مقارن شده است و به همین دلیل ممکن است بسیاری از مسافران نگران انجام صحیح تکالیف دینی خود باشند. اما شرایط و احکام روزه مسافر در ماه رمضان چگونه است؟

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهور در سال 1402، 10 سفر استانی و 10 سفر پروژه‌ای به نقاط مختلف کشور داشت. در این 20 سفر، علاوه بر پیگیری مصوبات سفرهای استانی دور اول، پروژه‌های بزرگ استانی و طرح‌های نیمه‌تمام به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

در دعای یازدهمین روز ماه مبارک رمضان از خدا می‌خواهیم تا خشم خود را بر ما حرام گرداند ولی اگر بدانیم چه چیزهایی خشم الهی را برمی‌افروزد، بهتر می‌توانیم از خشم خدا بگریزیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه موقت سنندج مبلغ زکات فطریه و فدیه اهل‌سنت را اعلام کرد امام جمعه موقت سنندج مبلغ زکات فطریه و فدیه اهل‌سنت را اعلام کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ امام جمعه موقت سنندج گفت: شورای افتای اهل سنت کردستان حداقل زکات فطریه برای هر نفر را 50 هزار تومان اعلام کرده که باید در پرداخت آن تعجیل کرد.

خبرگزاری تسنیم

رییس جمهور در تماس‌های تلفنی فرارسیدن سال نو را به مقام معظم رهبری و مراجع تقلید تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در تماس‌های تلفنی جداگانه با آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، شبیری زنجانی، جوادی آملی، سبحانی و مظاهری از توجهات، حمایت‌ها و راهنمایی‌های مراجع عظام نسبت به دولت مردمی سپاسگزاری کرد و از عزم دولت برای خدمت خالصانه به مردم در سال پیش رو خبر داد. مراجع عظام تقلید نیز در این مکالمه‌های تلفنی ضمن تبریک فرارسیدن سال...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس دولت سیزدهم به مناسبت سال نو با مراجع تقلید تماس گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمهور در گفت وگوهای تلفنی جداگانه با چند تن از آیات عظام و مراجع تقلید، حلول ماه مبارک رمضان و آغاز سال 1403 را به ایشان تبریک گفت.