یک‌شنبه 10 تیر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شش تن از مراجع عظام تقلید در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، مبلغ زکات فطریه سال 1403 را برای مقلدین خود اعلام کرده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رییس سازمان غذا و دارو، از برنامه تولید داروی بیماران SMA در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر آیت‌الله نوری همدانی مبلغ زکات فطره از نظر این مرجع تقلید شیعیان برای سال 1403 را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر آیت‌الله نوری همدانی مبلغ زکات فطره از نظر این مرجع تقلید شیعیان برای سال 1403 را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت فطریه رمضان 1445 از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مبلغ فطریه و کفاره 1403 اعلام شد. یکی از اعمال واجب در روز عید فطر پرداختن زکات فطره است. زکات فطره بر کسانی واجب است که در شب عید فطر اولاً مکلف باشند و ثانیاً فقیر نباشد و ثالثاً نان‌خور دیگران هم محسوب نشوند. کسانی که دارای این شرایط هستند زکات فطره را باید بپردازند. وقت پرداخت زکات فطره از شب عید است تا ظهر روز عید و به نظر رهبر معظم انقلاب و برخی فقهای دیگر بنا بر احتیاط باید قبل...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه گسترش

بازنویسی کنکفاره روزه غیر عمد مبلغ 160 هزار ریال است که باید به صورت نان تهیه و پرداخت شود، همچنین کفاره روزه عمد مبلغ 9 میلیون و 600 هزار ریال می‌باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تاریخ دقیق عید فطر 1403 در کشورهای قطر، مصر و کویت اعلام شده است؛ در تقویم شمسی کشور ایران هم روز چهارشنبه 22 فروردین به عنوان عید فطر پیش بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کشورهای قطر، کویت و مصر تاریخ دقیق عید فطر 1403 را اعلام کرده اند، در تقویم ایران هم روز چهارشنبه 22 فروردین به عنوان روز عید فطر تعیین شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس نظر آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی زکات فطره در سال 1403 بر مبنای قوت غالب گندم، مبلغ شصت و پنج هزار تومان (650.000 ریال) و بر مبنای قوت غالب برنج، مبلغ یکصد و هشتاد هزار تومان (1.800.000 ریال) است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: بر همه علمای اسلام، از جمیع مذاهب اسلامی لازم می‌دانم تا در دفاع از مظلومان فریاد برآورند و با وحدت کلمه و در سایه حمایت گسترده امت مسلمان، دولت‌های اسلامی و دیگر دولت‌های عالم را به فشارهای همه جانبه بر رژیم صهیونیستی وادار کنند.

وب‌گاه فرارو

بر اساس نظر آیت‌الله مکارم شیرازی زکات فطره امسال بر مبنای قوت غالب گندم، مبلغ شصت و پنج هزار تومان (650.000 ریال) و بر مبنای قوت غالب برنج، مبلغ یکصد و هشتاد هزار تومان (1.800.000 ریال) است.

وب‌گاه 55 آنلاین

مبلغ فطریه امسال بر مبنای قوت غالب گندم، مبلغ 650 هزار ریال و بر مبنای قوت غالب برنج، مبلغ یک میلیون و 800 هزار ریال برای هر نفر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید میزان زکات فطره امسال در سراسر کشور را اعلام کرد.