دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری دانا

رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید با صدور پیام های جداگانه ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفتند.

خبرگزاری ایسنا

حضرت آیت الله مکارم شیرازی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله العظمی صافی گفتند: حضور مؤثر وی در عرصه‌های مختلف اجتماعی همچون مبارزات با رژیم سابق و عضویت در مجلس خبرگان قانون اساسی و شورای نگهبان منشأ برکات زیادی برای اسلام و انقلاب بود

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی از مراجع تقلید جهان تشیع، دارفانی را وداع گفت.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کنگره بین‌المللی حضرت حمزه (ع) از برگزاری این همایش در روز پنجشنبه 14 بهمن خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس همایش بین‌المللی حضرت حمزه (ع) با اشاره به اینکه این همایش روز پنجشنبه 14 بهمن ماه جاری با پخش بیانات مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد، گفت: باید برای معرفی شخصیت ها و بزرگان مانند حضرت حمزه، عمار، مقداد و غیره در قالب های هنری انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس همایش بین‌المللی حضرت حمزه (ع) گفت: این همایش روز پنجشنبه 14 بهمن ماه جاری با پخش بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حضرت حمزه (ع) در قم برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

هر چند که برای اجرای تمامی قوانین بانکداری اسلامی تلاش‌هایی شده اما تا آن ماهیت واقعی مدنظر بزرگان خیلی فاصله داریم.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس واکاوی‌های صورت گرفته، روشن می‌شود که ظاهراً نخستین مصدر اسلامی نقل‌کننده مشکلِ زبانی حضرت موسی (ع)، طبری و آن هم برگرفته از تورات است که به تدریج به منابع دیگر راه یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در مجموع این نوشتار برای معرفی دختر رسول خدا (ص) حتی یک روایت از منابع شیعه نقل نشده و تنها به سراغ کتاب هایی رفته‌ایم که از معروفترین و مهمترین کتب حدیث و تاریخ و تفسیر اهل تسنن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار و گفت و گو کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بایستی از مسئولان سازمان تعزیرات مطالبه کرد که اقلاً در "لبیک سال گذشته خود به ندای رهبری در برخورد با گرانفروشی" مرد عمل باشند و با گرانی بیقاعده فعلی مبارزه نتیجه‌بخش داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدارحجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه اقلیتی افراطی هستند که باعث تفرقه و اختلاف می‌شوند، فرمودند: گفته‌های متفکران شیعه و اهل سنت باید ملاک و معیار قرار گیرد، نه گفته‌های عده‌ای قلیل و افراطی. ایشان افزودند: یکی از مواردی که سبب کاهش اختلافات و زدودن بدبینی‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه قم گفت: جدایی حوزه از سیاست صدای جنگ نرم و خواسته انگلیس خبیثت است، برخی تلاش و تبلیغ می‌کنند غیرت دینی را خشونت بنامند ولی غیرت دینی بر خواسته از بصیرت و بصیرت شعبه‌ای از عقلانیت است.