دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه خبر آنلاین

در این مقاله به اهمیت اقتصاد بر محور مالکیت پرداخته می شود.

خبرگزاری دانا

هم‌زمان با سالروز میلاد امام حسین (ع) امروز مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه امام حسین (ع) با حضور آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مقام معظم رهبری در حاشیه مراسم درختکاری امروز بر موضوع حرام بودن سفرهایی که با قصد شکار انجام شود تاکید کردند.

خبرگزاری ایسنا

همزمان با روز میلاد اباعبدالله الحسین (ع)، مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه با حضور آیت الله مکارم شیرازی در مسجد امیرالمومنین (ع) قم برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در متن پیام این مرجع تقلید آمده؛ یک بار دیگر شمار زیادی از نمازگزاران بی گناه در انفجار تروریستی مسجد شیعیان پاکستان به خاک و خون کشیده شدند و دل شیعیان و مردم آزاده را داغدار نمودند. در بخشی از این پیام آمده: متأسفانه این قتل عام‌های زنجیره‌ای که در برابر چشم جهانیان رخ می‌دهد، توسط دولت‌ها و نهاد‌های بین المللی محکوم نگردیده و برای مهار این جنایات...

خبرگزاری تسنیم

تمامی اندیشمندان شیعه، اتفاق نظر دارند که معصومین (ع) از دانشی مافوق علم افراد عادی بشر، برخوردار بوده‌اند اما این ادعا تا چه اندازه از سوی مورخان و احادیث شیعی تصدیق می‌شود و قائل بودن به آن چه نتایج معرفتی‌ای دارد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مراسم عمامه‌گذاری طلاب جوان با حضور آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی از اعلام نفرات برتر مسابقات بین‌المللی فرازخوانی قرآن کریم مشکات و پیشتازی ایرانی‌ها در این رقابت‌ها خبر داد و گفت: اختتامیه این مسابقات روز چهارشنبه، 11 اسفندماه از ساعت 15 در حرم کریمه اهل بیت (ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وقتی کسی که آشنایی با مبانی ندارد «ازدواج سفید» را با «ازدواج معاطاتی» مساوی می‌داند معلوم است یا جاهل است و یا متجاهل.

خبرگزاری تسنیم

پاسخ استفتاء از امام خامنه‌ای از سوی کانال فقه و احکام دفتر معظم له درباره "خرید گوشت درکشورهای غیر اسلامی" منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وقتی کسی که آشنایی با مبانی ندارد «ازدواج سفید» را با «ازدواج معاطاتی» مساوی می‌داند معلوم است یا جاهل است و یا متجاهل. ضمن اینکه ازدواج معاطاتی از نظر شرعی جایز نیست و همه فقها بر بطلان آن حکم داده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

آیت الله مکارم شیرازی به پرسشی درباره "ازدواج افراد خنثی" پاسخ گفته است.

خبرگزاری تسنیم

آیت الله فیاض به پرسشی درباره امام جماعت پاسخ گفته است.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، با بیان اینکه اقبال فراوان به فقه و اصول در حوزه‌های علمیه سر منشا صحیحی دارد و به آن جهت است که این علوم پایه احکام شرعی می‌باشند؛ گفت: کارهای مهمی در حوزه شروع شده است.