پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

میرحسین موسوی

میرحسین موسوی

وب‌گاه مشرق نیوز

رای ندادن خاتمی در این دوره نه انتخابی استراتژیک که نوعی تلاش برای همدلی عاطفی با ناراضاییان رای‌ندهنده بوده است!

وب‌گاه مشرق نیوز

نزدیک شدن خاتمی به هسته سخت اصلاحات جناح چپ را به دو شقه تقسیم کرده و اختلافات عمیق میان طرفین را علنی‌تر از گذشته کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید محمد خاتمی پیشنهاد مصالحه ملی در کشور داد سید محمد خاتمی پیشنهاد مصالحه ملی در کشور داد سید محمد خاتمی که دیروز در جمع مشاورانش گفت که آگاهانه و صادقانه رای نداده است تا دروغ نگوید به تشریح فضای کشور پرداخت و در عین حال پیشنهاد مصالحه ملی در کشور داد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان به مناسبت درگذشت آیت‌الله امام کاشانی گزارشی از زندگی وی را منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت‌الله محمد امامی کاشانی که همگان وی را به خطبه‌های دلنشین نماز‌های جمعه و نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، می‌شناسند، روز 12 اسفند 1402 دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

برگزاری باشکوه و امن انتخابات اخیر در کشور و بی‌توجهی پرمعنای مردم به سمپاشی‌ها و عربده‌کشی‌های چند ماهه گروهک‌های تروریستی همچون سازمان منافقین آن‌ها را به واکنش‌های احمقانه و جنون آمیز واداشته است.

وب‌گاه عصر ایران

اگر در آغاز انقلاب چپ سنتی یا چپ اسلامی با محوریت امثال میرحسین موسوی در برابر جریان لیبرال نهضت آزادی و جبهه ملی به نمایندگی بازرگان، یزدی، سحابی، امیرانتظام، سنجابی، قطب‌زاده و... شکل گرفته و توسعه یافت، در انتخابات 1402 نیز جریان پاچناری‌ها در برابر گفتمان اصلاحات و حتی الگوی اصولگرایان سنتی خروش کرده و آنان را پس زدند. هرچه اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایی و راست سنتی کم‌رمق بود، جریان...

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 11 اسفندماه 1402 با هر کیفیتی دست‌کم در دور نخست سپری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرتضی جوادی آملی استاد حوزه درباره حکم پرونده شروین حاجی‌پورگفت: نوشتن خلاصه دو کتاب شهید مطهری و آیت الله العظمی جوادی آملی به عنوان «مجازات»، حرکتی ضد فرهنگی است

وب‌گاه خبر آنلاین

خواهر میرحسین موسوی رأی خود را به صندوق انداخت.

خبرگزاری تسنیم

دختر میرحسین موسوی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مخرج مشترک میان رادیکال‌های جریان اصلاحات و ضدانقلاب علیه نظام نشان از توافق آشکاری برای آینده است!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وبسایت الف در تحلیلی نوشت: آقای علی ربیعی، یکی از چهره‌های شاخص جریان اصلاح‌طلب و وزیر کار و سخنگوی دولت اعتدال، در اظهاراتی که اخیراً یکی از سایت‌های اصلاح‌طلب منتشر کرده مدعی شده که اردوکشی خیابانی اصولگرایان در دی‌ماه 96 ترامپ را به خروج از برجام تشویق کرد و به‌نوعی همه نقصان‌ها و ضعف‌های برجام را به گردن رقبای سیاسی اصلاح‌طلبان انداخته است. هر...

وب‌گاه مشرق نیوز

«اگر بخواهیم با منطق آقای ربیعی و عینک سیاسی ایشان، تحریم‌ها را ریشه‌یابی کنیم طیفی جز اصلاح‌طلبان مقصر قلمداد نمی‌شوند».

وب‌گاه الف