چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 818 هزار و 715 دز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا دوم مهر ماه 1400 را اعلام کرد.

شهردار تهران گفت: همه مراکزی که می‌توانند در مهار کرونا مشارکت کنند باید به میدان بیایند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در آستانه اربعین حسینی از اجرای برنامه‌های این شرکت در سوگ حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از جمله برپایی موکب به مناسبت اربعین خبر داد.

ربیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی دو مرکز درمانی ایران در کربلا و نجف، گفت: خدمات‌رسانی مراکز درمانی در کربلا و نجف تا روز 23 صفر برابر با هشتم مهرماه ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات از پایش بیش از 633 هزار نفر در مرز‌ها و انتقال 212 نفر به قرنطینه خبر داد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از الزام ارائه خدمات با کارت واکسن در آینده نزدیک خبر داد و گفت: حدود دو تا سه هفته فرصت داده‌ایم تا مردم واکسن تزریق کنند و بعد از این مهلت همه خدمات در اماکن تجمعی و برای استفاده از بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و... بر اساس ارائه کارت واکسن انجام می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، گفت: شنبه و یکشنبه (3 و 4 مهر) در اردبیل، و استان‌های ساحلی دریای خزر کاهش دما بین 6 تا 10 درجه رخ خواهد داد.

شهردار تهران در دیدار و بازدید از مرکز عروجیان بهشت زهرا گفت: بهشت زهرا در بحران کرونا ایثار گرانه و جهاد گونه به مردم خدمت کرد.

میانگین غلظت آلاینده‌های هوای پایتخت هم اکنون بر روی عدد 116 قرار دارد و کیفیت وهوا برای گروه‌های حساس ناسالم است.

مدیرعامل برج میلاد گفت: با توجه به ورود شهر تهران به وضعیت زرد، به پاس قدردانی از تلاش‌ها و جانفشانی‌های ایثارگران و خانواده شهدا برنامه‌های هفته دفاع مقدس، در این مجموعه برگزار می‌شود.

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: حدود 2 تا 4 هفته بعد از کاهش موارد بستری زمان لازم است تا تعداد مرگ‌ومیر‌ها هم کاهش پیدا کنند و هنوز این زمان سپری نشده است.

مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، گفت‌: واکسیناسیون برای هیچ یک از گروه‌های سنی تا به حال اجباری نبوده است، اما این امکان وجود دارد که ارائه خدمات به افراد واکسینه نشده با محدودی هایی مواجه باشد.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: در صندوق تامین اجتماعی هر کسی به اندازه آورده‌ای که دارد دارای سهم خواهد بود و به همان اندازه هم باید از این صندوق تسهیلات دریافت کند. آن کسی که بیست سال سابقه کار دارد باید به نسبت این بیست سال حقوق دریافت بکند و آن کسی که سی سال سابقه کار دارد باید بر مبنای این سابقه سی ساله حقوق دریافت کند.

عضو اسبق شورای اسلامی تهران گفت: کاهش آلودگی هوای تهران نیازمند مدیریت یکپارچه شهری است.