چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

مقایسه قیمت انواع محصولات پرتقاضای میادین میوه و تره بار در اول پاییز 99 و اول پاییز 1400، نشان‌دهنده افزایش 40 درصدی قیمت انواع میوه و افزایش 49 درصدی قیمت سبزیجات و صیفی‌جات در میادین است.

رییس اتحادیه واردکنندگان دارو به بیان توضیحاتی در خصوص واردات واکسن توسط بخش خصوصی پرداخت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، کانال متعفن فاضلاب محله «عباس‌آباد» شهر ری را ابر مشکل اهالی دانسته و از شرکت آبفا خواست تا برای حل این معضل بعد از بیش از سه دهه، راهکاری در نظر بگیرد.

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: شهروندان و مسافرانی که در راهپیمایی اربعین در تهران شرکت می کنند می توانند از ابتدا تا پایان مراسم ازتمامی ایستگاه های خط یک به صورت رایگان استفاده کنند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: خواهیم کوشید با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند، توسعه عدالت آموزشی، توجه به همه دانش آموزان به ویژه مناطق محروم، مشارکت دادن خانواده‌ها به عنوان شرکای اصلی تعلیم و تربیت و استفاده از ظرفیت نهاد‌های دیگر، آسیب‌های تربیتی دوسال اخیر را تا حد امکان جبران و زمینه نصیب آموزشی برابر را برای همه دانش آموزان مهیا کنیم.

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در آغاز سال جدید تحصیلی با حضور در هرمزگان گفت: معلمان با تمام توان، در تلاشند تا دانش آموزان، از آموزش بی بهره نباشند.

وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در روز شنبه سوم مهر ماه 1400 سنگین گزارش شده است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس، گفت‌: برای اقناع افکار عمومی و رضایت والدین در بازگشایی مدارس و آموزش حضوری به واکسیناسیون کامل نیاز داریم.

ضرورت در پیش گرفتن رویکرد‌های تحول گرایانه در زمینه بهره گیری از فناوری‌های نوین در حوزه اقدامات پلیسی به سر و شکل گرفتن فضایی انجامیده که وجود اشراف اطلاعاتی، هوشمندسازی تجهیزات و تربیت نیرو‌های متخصص به هدفی آرمانی در راستای توانمندسازی حداکثری پلیس بدل شده است.

دبیر انجمن متخصصین عفونی کشور 10 شرط برای بازگشایی مدارس عنوان کرد.

محمد رنجبر گفت: با پیگیری‌های ما در خرداد ماه حدود صد مورد از تعداد رانندگان پرخطر کاسته شده و در تیرماه رقمی نزدیک به سیصدنفر از رانندگان پرخطر کم شده و در مردادماه هم باز عددی نزدیک به صد نفر از شمار این رانندگان پرخطر کاهش پیدا کرده است. یعنی از نهصد و بیست و شش نفر راننده پر خطری که در اردیبهشت ماه با سرعت بیش از حد مجاز رانندگی کرده اند در ظرف سه ماه به چهارصد و هشتاد مورد رسیده...

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرار شد یک کارگروه مشترکی بین مدیریت شهری تهران و تامین اجتماعی تشکیل شود تا شفاف کنند عدد بدهی و طلبکاری چقدر است و برای چگونگی پرداخت آن تصمیم گیری انجام شود.

وزیر بهداشت گفت: شعار اصلی دولت سیزدهم در حوزه سلامت، توجه ویژه به بخش بهداشت است و در این راستا، نیاز‌های مربوط به سیستم بهداشت شهری و روستایی و نیروی انسانی بخش بهداشت از جمله تامین بهورز در استان ایلام، در دستور کار وزارت بهداشت است.

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: در سالن ولایت شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه روزانه ظرفیت واکسیناسیون دو هزار نفر را داریم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پیامی، درگذشت نوجوان فداکار «علی لندی» را تسلیت گفت.