یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سال 1400 از امروز، سه‌شنبه 18 خرداد آغاز شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به معاون آموزشی وزارت بهداشت بر ضرورت توانمندسازی کادر مامایی و حضور هر چه بیشتر دانشجویان این رشته در بخش های زنان و زایمان تاکید کرد.

عضو شورای شهر تهران از وزارت کار درخواست کرد تا سامانه ای را برای گزارش‌دهی کار کودکان در کارگاه‌ها، واحدهای صنفی و دیگر فضاهای کاری ایجاد کند.

رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: در صورت ادامه این رویه بر تبدیل وضعیت تمام نیرو‌های پیمانکاری اصرار خواهم کرد.

وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در روز سه‌شنبه هجدهم خرداد ماه 1400 سنگین گزارش شده است.

یک کارشناس هواشناسی در مورد آخرین وضعیت جوی تهران گفت: پایان هفته گرمتری را پیش رو خواهیم داشت.

معاون اجتماعی راهور ناجا گفت: در تمام محور‌های مواصلاتی کشور که حدود دوهزار و پانصد نقطه را شامل می‌شود هم دوربین‌های ثبت تخلف و هم نیرو‌های گشتی استقرار دارند.

شروع تابستان و دغدغه ایام فراغت دانش آموزان موضوع مهمی است که نیازمند ورود دستگاه های مجری تعلیم و تربیت و ارتقاء قابلیت های شبکه دانش آموزی است.

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: در صورت عدم تزریق دز دوم واکسن در موعد مقرر واکسن بی اثر نمی‌شود، اما ممکن است در چنین شرایطی از مقدار کارایی واکسن کاشته شود و برای مثال از 95 درصد به 90 درصد برسد.

آن طور که از برآورد‌های آماری بر می‌آید در کل دنیا شمار سالانه کودکان کار رقمی بیش از دویست و پنجاه میلیون نفر را در بر می‌گیرد. این حجم از نان آوران کوچک که برای تامین هزینه زندگی ناچار از تن دادن به کار‌های سخت و توان فرسا در فضا‌های عمومی اجتماع هستند اغلب از امکان کودکی کردن یا مدرسه رفتن هم بی بهره می‌مانند و دچار شدنشان به انواع آسیب‌های روحی و جسمی هم از پس بودن و ماندن در فضا‌های...

شهردار اسبق تهران معتقد است که شورای شهر پنجم اقدام به شهر فروشی کرده است.

در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز هفدهم خرداد ماه مشاهده می‌کنید.

در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز هفدهم خرداد مشاهده می‌کنید.

شرکت شهر خودرو واقع در کیلومتر 9 جاده مخصوص کرج دچار آتش سوزی گسترده‌ای شده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق اماکن و کشف 12 فقره سرقت خبر داد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف سرقت منزل با استفاده از تجارب کارآگاهی خبر داد و گفت: با تیزبینی و عکس العمل به موقع کارآگاهان پلیس آگاهی 4 میلیارد ریال اموال مسروقه به مالک آن تحویل شد.