یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

به گفته یک فوق تخصص بیماری‌های عفونی کودکان پیدایش شدن مواردی از بیماری سرخک در کشور هشداری برای خانواده‌ها است از این جهت که بیماری‌های عفونی به راحتی از جامعه پاک نمی‌شود و هر زمانی که پوشش واکسیناسیون در کشور کاهش یابد، ممکن است این بیماری‌ها افزایش یابند.

رئیس کلانتری 133 شهر زیبا از شناسایی و دستگیری 2 زورگیر در بلوار فردوس غرب خبر داد و گفت: با شناسایی 25 مال باخته، سارقان روانه مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 3 سارق حرفه‌ای در جوادیه با شلیک دقیق پلیس خبر داد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری عامل فروش دارو‌های غیر مجازدر فضای مجازی خبر داد و گفت: متهم مدعی بود قصد داشته ناصر خسروی مجازی در فضای مجازی راه اندازی کند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست مجازی با روسای دانشگاه‌های مجری طرح ساماندهی آموزش عالی، ضمن تاکید بر اجرای کامل جزئیات این طرح و همچنین پشتیبانی و حمایت از موسسات الحاق شده، کیفی‌سازی آموزش، ماموریت‌گرایی و تمرکز زدایی را از مزایای اصلی اجرای آن عنوان کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 15 میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در یک انبار کالا در شوش خبر داد.

وبینار بررسی نحوه توانمندسازی دانشجویان علوم سلامت دانشگاه‌ها جهت ارائه خدمات سلامت معنوی با سخنرانی مینو اسدزندی برگزار می‌شود.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا 17 خرداد ماه 1400 را اعلام کرد.

به گفته مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، این بنیاد در سال جدید 210 هزار شغل ایجاد می‌کند.

رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: چهار سال گذشته متوسط حقوق محیط‌بانان یک میلیون و 500 هزار تومان بود که جزو پایین‌ترین حقوق‌های دولت و در حد حقوق یک افسر وظیفه بود. در چنین شرایطی با کمک رییس جمهوری و سازمان برنامه و بودجه حقوق محیط‌بانان بیش از 300 درصد افزایش یافته و از متوسط پرداختی‌های دولت بیشتر شده است.

ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور از روز 29 خرداد آغاز می‌شود.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، از توسعه و بروزآوری زیرساخت انتقال منابع تصویری (سوئیچینگ) مرکز عملیات اضطراری (EOC) شهر تهران خبر داد.

مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر گفت: اگر بیمارستان RDH جمعیت هلال احمر در طی 12 ساعت اولیه در سرپل ذهاب راه اندازی نمی‌شد بدون تردید آمار جان باختگان چندین برابر می‌شد و امروز نیز این توانمندی توسعه یافته است.

رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان گفت: دو درصد دانش آموزان کشور در مدارس سمپاد مشغول به تحصیل هستند، اما بااین‌وجود در سال 98 یازده درصد جوایز مسابقات قرآن و عترت و فرهنگی و هنری کشور به دانش آموزان مدارس سمپاد اختصاص یافت.

اداره کل امور شاهد و ایثارگران طی اطلاعیه ای، ضمن پوزش از اولیای دانش آموزان، به علت آماده نبودن «سامانه پادا»، اعلام کرد: اولیای محترم می‌توانند پیش ثبت نام فرزندان خود را از طریق سامانه پادا و کلیک بر روی گزینه ثبت نام پایه اول مدارس شاهد انجام دهند.

احسان مومنی از تصادف بین موتور سیکلت با پراید به صورت شاخ به شاخ در محدوده بزرگراه امام علی (ع) و از مصدوم شدن راکب موتورسیکلت خبر داد.