پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

بارش‌های اخیر و سرازیر شدن آب‌های رهاسازی شده از برخی سد‌های حوزه دریاچه ارومیه باعث افزایش نسبی تراز دریاچه شده است. افزایش نسبی آب دریاچه بخصوص در اطراف میانگذر دریاچه بچشم می‌خورد و این امر باعث شادی و امیدواری مردم ارومیه به احیای نگین فیروزه‌ای ایران شده است. در این راستا اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی جشنواره‌ای فرهنگی، ورزشی و تفریحی در محل میانگذر دریاچه...

مسابقات بین‌المللی کوراش جام پوریا ولی، با حضور ورزشکارانی از 14 کشور جهان در گود ورزشی زینل‌خان اسفراین برگزار شد. رقابت‌های بین‌المللی کوراش جام پوریا، ولی در دو وزن 90- کیلوگرم و 90+ کیلوگرم طی روز‌های 23 و 24 فرودین‌ماه با حضور نمایندگان 14 کشور دنیا در هوای سرد بارانی و به میزبانی گود چشمه زینل‌خان اسفراین برگزار شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌و‌سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملوان بندر انزلی است.

قزوین از لحاظ تقسیم بندی‌های جغرافیایی، مرکز استان هم نام خود یعنی قزوین است. این شهر بسیار خوش آب و هوا، پر است از جاذبه‌ها و یادگاری‌های که از تاریخ غنی آن برای ما آیندگان به جای مانده است. البته قزوین بیشترین دلیل شکوفایی‌اش را تقریبا مدیون این است که هم نزدیک به تهران است و هم نزدیک به استان‌های شمالی و غربی. همین نزدیکی‌اش هم باعث تاثیر بر اقلیم آب و هوایی این شهر شده و آن را تبدیل...

به‌مناسبت عید سعید فطر، جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشور‌های اسلامی، پیش از ظهر امروز چهارشنبه (22 فروردین 1403) در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

هم‌زمان با اقامه‌ی نماز باشکوه عید سعید فطر در سراسر کشور، مردم تهران، صبح امروز نماز عید فطر را در میدان سردار شهید حسن طهرانی مقدم اقامه کردند.

نماز عید سعید فطر صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم در شهرک اکباتان تهران برگزار شد.

هم‌زمان با اقامه‌ی نماز باشکوه عید سعید فطر در سراسر کشور، مردم مشهد صبح امروز نماز عید فطر را در حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) اقامه کردند.

هم‌زمان با اقامه‌ی نماز باشکوه عید سعید فطر در سراسر کشور، هزاران نفر از مردم مؤمن تهران، صبح امروز نماز عید فطر را به امامت رهبر انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) اقامه کردند.

هم‌زمان با اقامه‌ی نماز باشکوه عید سعید فطر در سراسر کشور، مردم جزیره کیش، صبح امروز نماز عید فطر را در مصلی این جزیره اقامه کردند.

نماز عید سعید فطر امروز با حضور پرشور قشرهای مختلف مردم به شکرانه یک ماه روزه داری و عبادت در مسجد مقدس جمکران اقامه شد.

هم‌زمان با اقامه‌ی نماز باشکوه عید سعید فطر در سراسر کشور، مردم قم، صبح امروز نماز عید فطر را در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) اقامه کردند.

هم‌زمان با اقامه‌ی نماز باشکوه عید سعید فطر در سراسر کشور، مردم تهران، صبح امروز نماز عید فطر را در حرم امامزاده پنج تن (ع) لویزان اقامه کردند.

اعضای ستاد استهلال آذربایجان غربی در ارومیه و قم همزمان با غروب آفتاب روز سه شنبه بیست و یکم فروردین ماه با استقرار در مرتفع‌ترین نقطه پارک جنگلی ارومیه و رصد خانه امام علی (ع) در روستای ویریچ قم برای رویت ماه تلاش کردند که در بیشتر نقاط کشور هلال ماه شوال با چشم غیرمسلح نیز رویت شد.

نشست خبری مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه امروز سه شنبه (21 فروردین 1403) با حضور خبرنگاران برگزار شد.

نشست فعالان عرصه تولید با آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور، شامگاه دوشنبه (20 فروردین 1403) در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.