شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

جمعی از کارشناسان کارگروه سلامت دولت سایه به منظور ارائه پیشنهاد‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت در خصوص مدیریت بیماری کرونا و دیگر چالش‌های نظام سلامت، با وزیر جدید بهداشت دیدار کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سپاه برای خدمت‌گزاری هر کجا نیاز باشد ورود می‌کند، گفت: 10 مرکز ترک اعتیاد با عنوان اردوگاه‌های کرامت با همت سپاه در کشور در دست راه‌اندازی است.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: شبکه‌های دیده‌بانی جدید مجهز به سامانه‌های الکترواپتیک و مقاوم در برابر جنگ الکترونیک هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه دولت سیزدهم، امید را در دل مردم زنده کرد، گفت: بخش عمده مشکلات اقتصادی کشور با نگاه به داخل حل می‌شود.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: به اعتقاد ما آیت‌الله رئیسی مرد میدان است، وزرا هم آماده هستند لذا باید کار‌های اساسی انجام شود. شما وضعیت معیشت مردم را می‌بینید و مشکلاتی که وجود دارد، وضعیت ما در حوزه‌های مختلف بیانگر این است که باید یک کار اساسی انجام شود، البته منظور این نیست که قانون را زیر پا بگذاریم.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان اعلام کرد: نهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه 20 مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

وزیر امور خارجه کشورمان در دمشق با همتای سوری خود دیدار کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: به دلیل ظرفیت چشم‌گیری که در این نیروی راهبردی وجود دارد، مجموعه نیروی دریایی ارتش می‌تواند با بهره‌گیری از هوش و استعداد متخصصان و استفاده از ویژگی‌های مثبت کارکنان و پیشکسوتان هر ناممکنی را ممکن سازد.

وزیر خارجه ایران در مقصد دوم سفر به منطقه بعد از بغداد، وارد دمشق شد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: کارکنان پدافند هوایی، با رصد کامل تمامی تحرکات هوایی، آمادگی مقابله با هرگونه تهدید احتمالی را دارند.

رئیس جمهور طی حکمی محمد اسلامی را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی منصوب کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه برپایی بیمارستان تخصصی سیار 96 تختخوابی توسط یک تیپ زرهی نیروی زمینی سپاه در 72 ساعت را اقدامی جهادی و منحصر بفرد توصیف کرد.

نماینده ویژه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت پایبندی همه طرف‌ها در افغانستان به راهکار سیاسی و تلاش برای تشکیل یک دولت فراگیر و کثرت‌گرا به عنوان گزینه موجود برای ختم جنگ و خشونت در این کشور تاکید کرد.

رئیس جمهور گفت: محور‌های اقتصادی این فرمایشات باید از طریق دبیرخانه ستاد و هر یک از اعضای تیم اقتصادی دولت، به طور دقیق و مستمر پیگیری و اجرایی شود.

مشاور وزیر کشور گفت: هرگونه ادعا مبنی بر تمایل یا عدم تمایل امضای حکم شهردار تهران از سوی وزیر کشور سابق صحت ندارد.

مدیرکل آسیای جنوبی و دستیار وزیر امور خارجه در توییتی از تغییر ترکیب دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران در کابل خبر داد.