چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

آمریکا سابقه طولانی در خرابکاری و برهم زدن امنیت در بسیاری از کشور‌ها دارد؛ این خرابکاری محدود به مسائل سیاسی و نظامی نمی‌شود و این خرابکاری به همه مسائل تسری پیدا می‌کند. این موضوع حتی محدود به کشور‌های مخالف آمریکا نمی‌شود و آمریکا حتی به هم‌پیمانان خود رحم نمی‌کند.

امروز و هم‌زمان با هفته دولت، 10 مدرسه، مجموعه ورزشی شهید سلیمانی و مجتمع کشاورزی، توسط استاندار تهران در شهریار به بهره‌برداری رسیدند.

اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه دولت است که متأسفانه تا حدی آسیب دیده است و راه‌ترمیم آن، «یکی شدن حرف و عمل مسئولان» است. باید در وعده‌ها و صحبت‌ها بسیار مراقب بود و اگر وعده‌ای داده شد، حتما به آن عمل شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه دولت به دور از هرگونه جنجال، هیاهو و حاشیه‌سازی به دنبال خدمت به مردم است، گفت: دولت درپی برگرداندن سرمایه‌های اجتماعی مردم است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تمرین دیده بانی «بصیر» را نشانه شکوه و اقندار نیروی پدافند هوایی برای مقابله با هرگونه تهدید دانست و گفت: آسمان ایران امن‌تر از همیشه تحت پوشش شبکه یکپارچه پدافندی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دعوتنامه برای شرکت در این اجلاس دریافت شده است و در حال بررسی هستیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تاکید براینکه بزرگداشت شهدا و ایام الله باید با هدف عبرت گرفتن، بازگویی واقعیت‌ها و ایجاد الگو برای نسل جوان کشور باشد، گفت: شخصیت و اهداف شهیدان رجایی و باهنر باید به خوبی به نسل جوان کشور تبین شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه 37 درصد از شهروندان استان واکسینه شدند، گفت: اگر تعداد بستری‌های ناشی از کرونا افزایش یابد، با کمبود تخت روبرو می‌شویم.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تأکید وزیر امور خارجه بر در خدمت قرار دادن همه توان وزارت امور خارجه و دیپلماسی در تحقق دیپلماسی اقتصادی است. اما وزارت امور خارجه نقشه پل و تسهیل‌کننده را دارد و بر اساس اختیارات و منابعی که دارد، می‌تواند در آن محدودیت تلاش خود را انجام دهد.

فرمانده گروه 44 توپخانه نیروی زمینی ارتش در خصوص ارتقای توان توپخانه‌ای این نیرو، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی در حوزه توپ‌خانه، پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است و از گلوله‌ها و موشک‌های نقطه زن در حوزه توپخانه استفاده میکند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران از تشکیل کمیته بازرسی و نظارت بر سمن‌ها در استان تهران خبر داد.

وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات یک نهاده برآمده از انقلاب اسلامی و مجموعه تشکیلات حاکمیتی است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به فعالیت 16 ساعته مراکز منتخب کرونایی در مشهد، گفت: 11 مرکز درمانی جدید مختص کرونا راه‌اندازی کردیم تا خدمات بیشتری به مردم داده شود. خدماتی که در مراکز منتخب کرونایی به مردم ارائه می‌شود، رایگان است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از اعلام آمادگی و همکاری با دولت پیرو تغییر و تحولات یارانه‌ای در حوزه نفت و انرژی در مجلس خبر داد.

رئیس مجلس با اشاره به تحقق ظرفیت‌های قانونی در نهضت مسکن‌سازی گفت: امیدوارم دولت بتواند با برنامه‌ای زمان‌بندی‌شده و دقیق این مطالبه به حق مردم را برآورده سازد

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور گفت: پدافند هوایی مدال پرافتخار فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را به گردن دارد که پدافند هوایی را خط مقدم دفاع از حیثیت و آبروی کشوراست و این اهمیت نیروی پدافند هوایی در دفاع از آسمان کشور و تولید امنیت ملی را نشان می‌دهد.