یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

هوری حکایت مردی است که هور را پل پیروزی کرد و تا پایان کار، بر سر این پیمان ایستاد. او تا لحظه آخر در هور ماند تا مشعل هدایتی باشد برای راهیان نور و همه آیندگان.

رئیس ستاد انتخابات گفت: پیرو سخنان رهبر معظم انقلاب درباره تعرفه‌های رأی امروز بخشنامه‌ای برای همه ستادها ابلاغ کردیم که مسیر توزیع تعرفه‌ها را بازبینی کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: برای 42 سال، رأی مردم از جمهوری ما حراست کرده است.

رئیس مجلس با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: مردم، دوستان و آشنایان و اعضای خانواده خود را نفر به نفر به اصل مشارکت در انتخابات دعوت کنند.

وزیر امور خارجه کشورمان با صلاح الدین ربانی دیدار و رایزنی کرد.

ناوشکن «سهند»؛ سومین ناوشکن از کلاس موج، «سهند» با توپ‌های ضد سطحی و ضد هوایی، سامانه‌های موشکی و اژدر‌های بومی مجهز شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به اتهامات تکراری و بی اساس وارده در بیانیه پایانی نشست 148 وزرای خارجه کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد.

وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در اجلاس مجمع دیپلماسی آنتالیا حضور دارد با همتای عراقی خود دیدار کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با دکتر عبدالله رئیس شورای‌عالی صلح افغانستان در حاشیه اجلاس آنتالیا دیدار کرد.

سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: مردم تخلفات انتخاباتی را به سامانه «مردم ناظر» گزارش کنند.

فرمانده کل سپاه در پیامی مشارکت حداکثری و حضور مقتدرانه مردم در انتخابات را مقدمه خلق فرصت تحول و حلال مشکلات مردم و کشور دانست و تاکید کرد: به فضل الهی، فردا چشم شیطان بزرگ کور و دشمنان انقلاب و میهن اسلامی مایوس و سرافکنده خواهند شد.

حسین رضائیان برادر شهیدان حسن و عباس رضائیان آسمانی شد و به دیدار برادران شهید خود شتافت.

وزیر امورخارجه کشورمان با اشاره به برگزاری اجلاس آنتالیا، گفت: فرصت خوبی برای گفتگو با کشور‌های منطقه بوجود آمده است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر حضور پر رنگ هوانیروز در تاریخ برگزاری انتخابات در دهه‌های گذشته از پرواز 18 فروند بالگرد هوانیروز در انتقال صندوق‌های اخذ رأی در مناطق صعب‌العبور خبر داد و گفت: این بالگرد‌ها در روز انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این مناطق کنار مردم خواهند بود.

عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش تخلفی از روند تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا نداشتیم.

رئیس هیأت مذاکره کننده ایران در وین گفت: بیش از هر زمان دیگری به توافق نزدیک شده‌ایم اما همچنان مسائل اساسی وجود دارد که درباره آنها مذاکره خواهد شد.