چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی با دستور بررسی مشکلات مربوط به بازار بورس و ارز با حضور مسئولان اقتصادی کشور آغاز شد.

شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی، عالمی ربانی، مجاهدی پارسا و عاشق حضرت امام (ره) بود و همواره از امام مدد می‌گرفت و من عمیقا به ایشان ارادت می‌ورزیدم. این پیر سالخورده و روشن‌ضمیر در دوران جنگ تحمیلی لباس نظامی به تن کرده و اسلحه به دوش گرفته و در صحنه‌های گوناگون نبرد حضوری فعال داشت و همواره در دفاع از اسلام و انقلاب پیشقدم بود.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای هجوم به هیچ کشوری نیست، گفت: با اینکه تهدید بالفعلی وجود ندارد رزمایش ذوالفقار 99 ارتش مخیله دشمن را از هر گونه اقدام به تهدید خالی می‌کند.

فرماندهان نیروی دریایی (نداجا) و هوایی (نهاجا) ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی، اهداف و دستاورد‌های رزمایش مشترک «ذوالفقار 99» این نیرو را تشریح می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: نظام مالیات کشور نیاز به تحول نظری، اجرایی و نظارتی دارد و باید بر اساس دانش، واقعیت و عدالت محوری پیش برود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی پیام تسلیتی را در پی درگذشت طوبی کرمانی منتشر کرد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با انتشار پیامی درگذشت «طوبی کرمانی» را تسلیت گفت.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به آثار و پیامد‌های شیوع ویروس کرونا بر صنعت گردشگری گفت: امروز در دوره‌ای خاص از نظر گردشگری قرار گرفته ایم و صنعت گردشگری در یکی از سخت‌ترین شرایط قرار گرفته است.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی درگذشت آیت الله صانعی را تسلیت گفت.

سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 99 ارتش اقدامات انجام شده در این رزمایش را تشریح کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: دانشگاه افسری امام علی (ع) قدمگاه 1184 شهید است، خداوند به شما توفیق داد تا در قدمگاه شهدای عزیز گام بگذارید، شهدا ناظر به اعمال و نشان دهنده راه و مسیر هستند.

امام جمعه موقت تهران بابیان اینکه حفظ تمامیت ارضی، افزایش اقتدار علمی و دفاعی و تشکیل جبهه مقاومت از دستاوردهای دفاع مقدس است، گفت: یکی از دلایل امنیت کشورمان، اقتدار دفاعی و همبستگی ملی است.

رهبر انقلاب در پیامی درگذشت مرحوم مغفور آیت‌الله حاج شیخ یوسف صانعی را تسلیت گفتند.

رزمایش ذوالفقار 99 ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از سه روز نمایش قدرت دفاعی ایران در منطقه جنوب کشور با رژه «نمایش قدرت» به پایان رسید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای نسبت به برقرار روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و نوشت: اقدام ننگین آل خلیفه حماقتی بزرگ بود که پاسخ‌های درخور را دریافت خواهد کرد.

مؤسسه مطالعات و تحقیقات بین‌المللی ابرار معاصر نشستی با عنوان «بررسی چالش‌های پیش‌روی گسترش روابط ایران و پاکستان» در محل مؤسسه برگزار کرد.