دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

دبیر ستاد انتخابات از پایان رای گیری در 9حوزه انتخابیه خبر داد.

زمان اخذ رأی در حوزه انتخابیه «اهواز، باوی، حمیدیه و کارون» بر اساس اطلاعیه شماره 50 ستاد انتخابات کشور؛ به مدت یک ساعت یعنی تا ساعت 20 تمدید شد.

نماینده عالی دولت در استان البرز از پایان زمان رای‌گیری در این استان و شروع شمارش آرا در شعبه‌هایی که مراجعه کننده ندارند، خبر داد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن با اشاره به برگزاری نمایشگاه گنجینه ایران در شهر‌های بزرگ چین در سال 2021 در فضای مجازی نوشت: سال آینده میلادی شاهد برپایی نمایشگاه اختصاصی گنجینه ایران توسط موزه ملی در شهر‌های بزرگ چین خواهیم بود.

سه فروند هواگرد آمریکایی که بر خلاف قوانین اقدام به تخلف و ورود غیر مجاز به منطقه شناسایی دفاع هوایی ایران کرده بودند، در جریان برگزاری رزمایش ذوالفقار 99، توسط پهپاد کرار رهگیری شدند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: مایک پمپئو بهتر است در آینه نگاه کند. ریاکاری کریه و زشت است، اما برای تغییر مسیر و روش هیچ گاه دیر نیست.

دبیر ستاد انتخابات کشور از تمدید مهلت رای گیری مرحله دوم انتخابات در 5 حوزه به مدت یک ساعت خبر داد.

رییس مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود از شرکت در موج دوم پویش ایران همدل خبر داد و نوشت: هدف ما محرومیت زدایی از طریق تخصیص عادلانه منابع است.

رییس ستاد انتخابات کشور همزمان با برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به استان البرز سفر کرد.

در ادامه برگزاری مراحل اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار 99 ارتش، زیردریایی کلاس غدیر با موفقیت یک فروند موشک کروز زیرسطح به سطح را بر علیه هدف شناوری شلیک کرد.

در گفت‌وگوی تلفنی امروز صبح محمدجواد ظریف و «زهراب مناتسکانیان» وزیر امور خارجه جمهوری ارمنستان، مهمترین تحولات روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

موشک کروز ساحل به دریای قادر در مراحل اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار 99 ارتش با موفقیت علیه اهداف سطحی شلیک شد.

در ادامه برگزاری مراحل اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار 99 ارتش، زیردریایی کلاس غدیر با موفقیت یک فروند موشک کروز زیرسطح به سطح را بر علیه هدف شناوری شلیک کرد.

رییس ستاد انتخابات کشور گفت: در مرحله دوم انتخابات مجلس هر نامزدی بیشترین رای را بیاورد به عنوان نماینده مجلس انتخاب می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: خوشبختانه تا الان شکایت خاصی که بتواند بر روند انتخابات تاثیرگذار باشد نداشتیم، ولی به هر حال گزارش‌هایی رسیده که مشغول بررسی هستیم و انشاالله نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

در اطلاعیه شماره 45 ستاد انتخابات کشور آمده است؛ به اطلاع آن دسته از رای دهندگان عزیزی که از نعمت سواد محرومند و یا به دلیل نقص عضو قادر به نوشتن رأی خود نیستند می‌رساند که برای شرکت در انتخابات و دادن رأی می‌توانند به همراه شخصی با سواد از افراد خانواده و یا فردی مورد اعتماد، به شعب اخذ رأی مراجعه و پس از انتخاب نامزد مورد نظر خود، با کمک وی نام و نام خانوادگی و کد نامزد را در برگ...