جمعه 10 فروردین 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

وزیر کشوربا بیان اینکه مقرر شد که با کمک مجلس دو طرح ملی را برای ساماندهی مناطق حاشیه‌نشینی تصویب کنیم، گفت: اولین طرح، طرح مدیریت و ساماندهی مهاجرت و طرح دوم، طرح ملی ساماندهی حاشیه‌نشینی است که باید به شکل قانون درآید.

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

مرکز پژوهش‌های مجلس طی گزارشی به بررسی کارشناسی بهره برداری از منطقه حفاظت شده آشوراده به عنوان منطقه گردشگری پرداخت.

با نگاهی به دیگر توافقات کشور‌های عربی با اسرائیل یا نگاهی به دیگر توافقات کشور‌های منطقه با رژیم صهیونیستی به این نتیجه می‌رسیم که توافقات درست به ضرر کشور متحد با رژیم صهیونیستی تمام شده است که نمونه بارز آن اردن در قرارداد «وادی عربه» و مصر در قرارداد «کمپ دیوید» است.

فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف با محکومیت عادی سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این قبیل اقدامات خللی در اراده ملت‌های مسلمان برای آزادی قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی نخواهد گذاشت و مسئله فلسطین همچنان مسئله اصلی جهان اسلام است.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای سازش بحرین و امارات با رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کرد.

جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی با دستور بررسی مشکلات مربوط به بازار بورس و ارز با حضور مسئولان اقتصادی کشور آغاز شد.

شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی، عالمی ربانی، مجاهدی پارسا و عاشق حضرت امام (ره) بود و همواره از امام مدد می‌گرفت و من عمیقا به ایشان ارادت می‌ورزیدم. این پیر سالخورده و روشن‌ضمیر در دوران جنگ تحمیلی لباس نظامی به تن کرده و اسلحه به دوش گرفته و در صحنه‌های گوناگون نبرد حضوری فعال داشت و همواره در دفاع از اسلام و انقلاب پیشقدم بود.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای هجوم به هیچ کشوری نیست، گفت: با اینکه تهدید بالفعلی وجود ندارد رزمایش ذوالفقار 99 ارتش مخیله دشمن را از هر گونه اقدام به تهدید خالی می‌کند.

فرماندهان نیروی دریایی (نداجا) و هوایی (نهاجا) ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی، اهداف و دستاورد‌های رزمایش مشترک «ذوالفقار 99» این نیرو را تشریح می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: نظام مالیات کشور نیاز به تحول نظری، اجرایی و نظارتی دارد و باید بر اساس دانش، واقعیت و عدالت محوری پیش برود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی پیام تسلیتی را در پی درگذشت طوبی کرمانی منتشر کرد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با انتشار پیامی درگذشت «طوبی کرمانی» را تسلیت گفت.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به آثار و پیامد‌های شیوع ویروس کرونا بر صنعت گردشگری گفت: امروز در دوره‌ای خاص از نظر گردشگری قرار گرفته ایم و صنعت گردشگری در یکی از سخت‌ترین شرایط قرار گرفته است.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی درگذشت آیت الله صانعی را تسلیت گفت.

سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 99 ارتش اقدامات انجام شده در این رزمایش را تشریح کرد.