پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

نشست کمیسیون عمران مجلس در هفته جاری با حضور وزیر نفت برگزار خواهد شد.

آیت الله صانعی از اساتید درس خارج حوزه علمیه، امروز در قم درگذشت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش با بیان اینکه رزمایش‌های ما تهدیدی برای همسایگان نیست، گفت: این رزمایش‌ها هشدار جدی برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است که اگر دست از پا خطا کنند، بدانند نیرو‌های مسلح ما پا در رکاب و آماده‌اند.

وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اعلام برقراری روابط دیپلماتیک میان بحرین و رژیم صهیونیستی اعلام کرد حاکمان بحرین از این پس شریک جنایات رژیم صهیونیستی به عنوان منبع تهدید دائمی امنیت در منطقه و جهان اسلام و ریشه دهه‌ها خشونت، کشتار، جنگ، ترور و خونریزی در فلسطین مظلوم و منطقه خواهند بود.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی از جلسات غیر علنی روز یکشنبه و سه شنبه مجلس شورای اسلامی پیرامون مباحث اقتصادی در کشور خبر داد.

نتیجه نهایی انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص و اسامی 10 نماینده جدید این مجلس اعلام شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد از اجرایی نشدن سند تحول در آموزش و پرورش گفت: خروجی سند تحول آموزش و پرورش تربیت نسل ایرانی انقلابی است که باید هویت ملی مستقلی را برای خود قائل باشند.

بایستی ما کاری کنیم که همه بتوانند از سهم مناسب خودشان در آموزش پرورش کشور استفاده کنند. پس عدالت آموزشی به این معنا وجود دارد. البته حالا که مسئله‌ی آموزش مجازی و مانند این حرفها پیش آمده، یک مقداری مسئله‌ی عدالت حساس‌تر است، برای خاطر اینکه ممکن است همه امکان استفاده‌ی از فضای مجازی را نداشته باشند، تمکن مالی نداشته باشند؛ باید برای این فکری کرد.

نتایج آرا 8 حوزه انتخابیه از مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم مشخص شد.

اخذ رای در تمامی حوزه‌های انتخابیه پایان یافته و مرحله شمارش آراء آغاز گردیده است که به محض پایان شمارش، نتیجه قطعی آراء به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

مادر جاویدالاثر شهید «محمد خدابخش» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

دبیرستان انتخابات کشور با اشاره به انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم گفت: بعد از انتخابات امروز 10 نماینده به مجلس اضافه می‌شوند.

رییس جمهور برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس را حائز اهمیت عنوان کرد و از همه دست اندرکاران اعم از هیات‌های اجرایی و نظارت برای برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی از حوزه‌های انتخابیه کشور، قدردانی کرد.

رییس جمهور کشورمان در گفت‌وگو با همتی گفت: تامین نیاز‌های دارویی کشور را اولویت بالایی برخوردار است.

هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات طی اطلاعیه شماره 17 تاکید کرد: چنانچه کسانی از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند می‌توانند ظرف مدت هفت روز از تاریخ اخذ رأی، شکایت مستند خود را به هیأت‌های نظارت تسلیم کنند.

وزیر امور خارجه کشورمان با لوئیس ستراکر، همتای سنت وینسنتی خود گفت و گو و تبادل نظر کرد.