جمعه 7 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای نسبت به برقرار روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و نوشت: اقدام ننگین آل خلیفه حماقتی بزرگ بود که پاسخ‌های درخور را دریافت خواهد کرد.

مؤسسه مطالعات و تحقیقات بین‌المللی ابرار معاصر نشستی با عنوان «بررسی چالش‌های پیش‌روی گسترش روابط ایران و پاکستان» در محل مؤسسه برگزار کرد.

شماره بیست و یکم مجله اینترنتی نگار ویژه بیانیه رهبر انقلاب در پی اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم منتشر شد.

معاون عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: رزمندگان این قرارگاه در پاسخ به شرارت‌ها، مقر گروهک‌های ضد انقلاب در منطقه کردستان عراق را طی سلسله عملیات‌های متعدد هدف قرار دادند.

رییس جمهور در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان احمد، محمود و علیرضا گرگ‌پور را به مردم شهیدپرور خوزستان و خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) سردار یزدی با بیان اینکه تفکر و مدیریت جهادی دارای پشتوانه‌ای به نام دفاع مقدس است، گفت: باید در چهلمین سال دفاع مقدس، فرهنگ و ارزش‌های آن را توأم با نگاه جهادی به نسل جدید انتقال دهیم.

جبهه جهادگران ایران اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو در بیانیه‌ای اعلام کرد: هتک حرمت نشریه فرانسوی به ساحت قدسی حضرت محمد ص نشانگر عناد و کینه ورزی دشمنان اسلام است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن انتقاد از شرایط اقتصادی موجود گفت: اکنون طوری برای آینده برنامه‌ریزی کنید که موضوع فقر از بین برود و به جایی برسیم که بگوئیم فقیر نداریم.

وزیر ارتباطات برای بررسی تهدیدات امنیتی فضای سایبری و وزیر کشور برای پاسخ به سوال نماینده زابل و بررسی آخرین اخبار و تحولات کشور مهمان این هفته کمیسیون امنیت ملی مجلس هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه صنایع دفاعی ما تجهیزات بسیار مدرن و به‌روز بر اساس تهدیدات دشمن و نیرو‌های فرامنطقه‌ای ساخته است، گفت: توپ‌های برد بلند نقطه‌زن و موشک‌های بالگرد‌ها عملیاتی شده است.

حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای اهانت نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر مهربانی را محکوم کرد.

حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن ضرورت تقویت روابط حزب الله و جنبش حماس تاکید کرد: مقاومت همواره به عنوان چراغی فروزان و پرچمی افراشته دشمنان را از تجاوز و سیطره جویی مایوس کرده و خواهد کرد.

معاون استاندار تهران با اشاره به جزییات حادثه انفجار نسیم شهر گفت: علت حادثه انفجار نسیم شهر در دست بررسی است.

دو کرونا داریم، کرونای تحریم، کرونایی که دولت امریکا مسئول آن است. یعنی کرونایی که از یک میانجی در حیات وحش جهش پیدا کرد و کرونایی که به شکل ویروس تحریم و تروریسم اقتصادی، از مغز و از ذهنیت غلط و قلدرمنشانه امریکا سرچشمه گرفته است.

وزارت امور خارجه در خصوص شروع مذاکرات بین‌الافغانی در دوحه اعلام کرد جمهوری اسلامی ایران هر گونه فرصت‌طلبی سیاسی و سودجویی کاسب‌کارانه، به ویژه استفاده دولت آمریکا برای بهره‌برداری‌های انتخاباتی از گفت‌وگو‌های بین‌الافغانی را به شدت محکوم کرده و آن را مخل این گفت‌وگو‌ها می‌داند.

سخنگوی رزمایش ذوالفقار 99 ارتش با بیان اینکه توزیع بسته‌های کمک مؤمنانه، بهداشتی و فرهنگی در این رزمایش داشتیم، گفت: برپایی بیمارستان‌های صحرایی هم در این رزنمایش انجام شد.