جمعه 31 فروردین 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

چندین بازیگر سرشناس در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم «مگالوپلیس» به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا هستند.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت 4» گفت: برخی از عوامل مجموعه «از سرنوشت» که به تازگی مبتلا به بیماری کرونا شده بودند هنوز نباید واکسن بزنند و باید مدت زمانی از آن بگذرد، اما تمام کسانی که می‌توانستند خوشبخانه دوز اول واکسن را زدند و کار همچنان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پیش می‌رود.

جدول فروش هفتگی سینمای ایران در سال 1400 با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی با فروشی معادل 9,415,264,640 ریال منتشر شد.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «ویروس»، «امیر کبیر»، «روز لیلا» و «کوک نغمه گمشده» پنج‌شنبه و جمعه 11 و 12 شهریور ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

مهرزاد دانش، مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی روز ملی صنعت چاپ را به فعالان و دست‌اندرکاران این حوزه تبریک گفت

یک نویسنده کتاب گفت: کتاب «ناآرام» در قالب خاطره به بازگویی خاطرات بسیار کوتاه رزمنده گردان تخریب مرتضی شادکام پرداخته، خاطراتی برگزیده که شنیدن آنها بسیار جذاب است.

اسکارلت جوهانسون و کریس ایوانز در فیلم کمدی رمانتیک «قطع رابطه /ghosted» به کارگردانی دکستر فلچر بازی خواهند کرد.

اسامی 35 فیلمنامه مرحله نهایی نخستین رویداد فیلمنامه‌نویسی «صاحب قلم» که به همت مرکز سیمافیلم برگزار می‌شود، اعلام شد.

کارگردان نمایش «خانه عروسک» گفت: بازیگران تئاتر که تنها همین کار را دارند از زمان شیوع کرونا در شرایط بدی زیست می‌کنند. خیلی از بازیگران شریف روی به کارهایی، چون مسافرکشی، فروشندگی، کار در کافه و... روی آورده‌اند. حتی نویسندگانی که چندین کتاب معتبر هم نوشته‌اند به اجبار به این کار‌ها روی آورده‌اند.

در «پشت صحنه سیاسی جنگ 33 روزه» اثر جدید وحید خصاب که به تازگی در انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است خواهیم دید که غرب‌زده‌ها و آن‌ها که برای عزت و سربلندی کشور خود دلواپسی نداشته باشند، چه بر سر کشور می‌آورند و در اوج عزت و افتخار هم تلاش خواهند کرد با سیاه‌نمایی اوضاع، دستاورد‌های محقق نشده دشمن را محقق کنند.

نویسنده کتاب «همپای صاعقه» گفت: درگیر کرونا شده و در بیمارستان بستری شدم پزشکان معتقدند می‌توانم پس از بهبود که زمان زیادی را به خود اختصاص نخواهد داد از بیمارستان ترخیص شوم.

ایوان مک‌گرگور و ایتان هاوک قرارداد بازی در فیلم «ریموند و ری / Raymond and Ray» را بستند.

فصل جدید «سلام تهران» با نگاهی ویژه به پایتخت و با اجرای مصطفی امامی و تهیه کنندگی روح الله رحیمی وعلی شعباتی از شنبه 13 شهریور روانه آنتن شبکه پنج سیما خواهد شد.

آیین قدردانی از رسانه‌های صوت و تصویر برگزیده در طرح «خیمه‌های رسانه‌ای» 1400 با حضور رئیس ساترا، قائم مقام سازمان تبلیغات، مدیرعامل خانه مداحان و نماینده رسانه‌های برگزیده، سه شنبه 9 شهریورماه برگزار شد.

اولین آنونس مجموعه تلویزیونی «هم سایه» به کارگردانی محمد حسین غضنفری و تهیه‌کنندگی علی پور کیانی رونمایی و منتشر شد.