دوشنبه 2 مهر 1403

ناتوانی اسرائیل در رهگیری پهپاد شلیک شده از عراق

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
ناتوانی اسرائیل در رهگیری پهپاد شلیک شده از عراق

ارتش اسرائیل در رهگیری یک پهپاد شلیک شده از عراق به سمت اراضی اشغالی ناکام ماند.

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، گفت که این پهپاد توانسته است از طریق سوریه با موفقیت به حریم هوایی فلسطین اشغالی نفوذ کند و موشک‌های شلیک شده به سمت آن هم نتوانستند این پهپاد را ساقط کنند.

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای مسئولیت حمله امشب (یکشنبه) به یک هدف در سرزمین‌های اشغالی را بر عهده گرفت. این گروه در این بیانیه با تائید حملات پهپادی به فلسطین اشغالی اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی امروز در عراق در ادامه رویکرد مقاومت در برابر اشغالگری، شامگاه یکشنبه با پهپاد «الارفد» به هدفی در دره اردن در سرزمین‌های اشغالی حمله کردند. این پنجمین حمله امروز است.

این بیانیه می‌افزاید: مقاومت اسلامی تائید می‌کند که عملیات برای انهدام سنگرهای دشمن با سرعت فزاینده‌ای ادامه دارد. در پی حمله پهپادی گروه مقاومت عراق به سرزمین‌های اشغالی، آژیر خطر در حومه جنوبی دریاچه طبریا و مرزهای شرقی اسرائیل به صدا درآمده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در حال شلیک‌های پیاپی در آسمان منطقه الجلیل سفلی و برفراز دریاچه طبریا برای سرنگون کردن یک پهپاد است. برخی رسانه‌ها نیز از ورود شماری از پهپادهای عراقی به منطقه جولان و الجلیل خبر می‌دهند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز ورود پهپادهای عراقی به طبریا و صفد را تائید و اعلام کردند که تلاش پدافند هوایی برای سرنگون کردن آنها ادامه دارد.

هم اکنون صدای آژیرهای خطر در مناطق گسترده‌ای از فلسطین اشغالی به گوش می‌رسد.

مقاومت اسلامی عراق روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که با موشک کروز پیشرفته «الارقب» اهدافی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.

مقاومت عراق تاکید کرد که در حمایت از مردم فلسطین به عملیات نظامی خود علیه دشمن صهیونیستی به صورت تصاعدی ادامه خواهد داد.

مقاومت اسلامی عراق ساعاتی پیش از آن نیز از حمله پهپادی به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داده بود.

مقاومت اسلامی عراق نیز با تایید حملات پهپادی به شمال فلسطین اشغالی، اعلام کرد که در ادامه رویکرد این گروه در مقابله با اشغالگری و پیروزی مردم غزه و در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها در حق غیرنظامیان فلسطینی از جمله کودکان، زنان و سالخوردگان، مجاهدان مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز یکشنبه هدفی حیاتی و حساس را در اراضی اشغالی فلسطینی با چندین فروند پهپاد هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که درهم کوبیدن مواضع دشمنان ادامه خواهد یافت.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تائید این حملات مدعی شد که شماری از اهداف هوایی بر فراز جولان اشغالی را رهگیری کرده که از عراق به سمت اراضی اشغالی در حرکت بودند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.