یک‌شنبه 15 مهر 1403

نتایج کنکور

نتایج کنکور

خبرگزاری ایسنا

رییس دانشگاه شریف از آغاز بازگشایی خوابگاه های دانشجویی از اواخر مهر ماه خبر داد و گفت: پیش بینی می شود ترم آینده دانشجویان جدیدالورود از اوایل آبان ماه آغاز شود.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه شریف با اشاره به اینکه احتمالا خوابگاه های دانشگاه از اواخر مهرماه بازگشایی شوند، گفت: دانشجویان جدید از آبان ماه به دانشگاه می آیند.

خبرگزاری تسنیم

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: در حال حاضر با توجه به اعلام قطعی سنجش، شروع ترم همه دانشگاه‌ها از مهر ماه سال جاری خواهد بود.

وب‌گاه الف

مهر نوشت: معاون آموزشی وزارت علوم گفت: فعلا با توجه به اعلام قطعی سنجش، شروع ترم همه دانشگاه ها از مهر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: معاون آموزشی وزارت علوم گفت: فعلا با توجه به اعلام قطعی سنجش، شروع ترم همه دانشگاه ها از مهر است.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: فعلا با توجه به اعلام قطعی سنجش، شروع ترم همه دانشگاه ها از مهر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: نتایج آزمون سراسری 99 اواخر شهریور ماه اعلام می‌شود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، زمان شروع به تحصیل پذیرفته‌شدگان این آزمون نیمه دوم مهرماه سال جاری خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم در وبینار هم اندیشی پیرامون چالش‌های دانشگاه‌های غیردولتی به همراه تبادل تجربیات در زمینه آموزش مجازی که بعد از ظهر امروز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه 99 برگزار شد با اشاره به مشکلات موسسات غیردولتی و غیرانتفاعی گفت: مشکلات این موسسات خیلی زیاد است و هرکدام از این موسسات مشکلات متنوع و مخصوص به خود را دارند که...

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: موسسات و دانشگاه هایی که می توانند در مهر ماه سال تحصیلی خود را شروع کنند، از مهرماه آغاز کنند و دانشگاه هایی که امکان ندارند از بهمن آغاز کنند.

خبرگزاری تسنیم

معاون آموزشی وزیر علوم درباره بازگشایی دانشگاه‌های کشور از 17 خردادماه توضیح داد و استمرار آموزش الکترونیک را یک توصیه دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز سه‌شنبه 30 اردیبهشت ماه، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم در نشست خبری ویدئو کنفرانسی با اصحاب رسانه گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا شرایط حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها را فراهم کرده است و دانشگاه‌هایی که این شرایط را دارند، می‌توانند از 17 خرداد پذیرای دانشجویان باشند. خاکی صدیق افزود: اولویت با دانشجویان کارشناسی ارشد برای اتمام...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: معاون آموزشی وزیر علوم درباره آغاز ترم آینده اینکه با تاخیر خواهد بود یا خیر توضیح داد و گفت: برگزاری ترم آینده برای دانشجویان جدیدالورود از بهمن ماه یک گزینه است.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی وزیر علوم درباره آغاز ترم آینده اینکه با تاخیر خواهد بود یا خیر توضیح داد و گفت: برگزاری ترم آینده برای دانشجویان جدیدالورود از بهمن ماه یک گزینه است.