یک‌شنبه 15 مهر 1403

نتایج کنکور

نتایج کنکور

خبرگزاری تسنیم

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: دانشگاه‌ها فعالیت خود را در ترم پاییز تقریبا از 15 شهریور آغاز می‌کنند اما پذیرش این دانشجویان اول آبان ماه 99 خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سال تحصیلی دانشجویان نوورود قبل از پایان مهرماه آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر این که نتایج آزمونهای سال 99 حدودا تا 20 مهر اعلام می شود، گفت: دانشجویان جدید الورود از ابتدای آبان وارد دانشگاه می‌شوند.

خبرگزاری مهر

برنامه آموزشی 9 دانشگاه تهرانی در نیمسال تابستانی 99، زمان پایان نیمسال دوم تحصیلی 98-99 و همچنین زمان پذیرش نودانشجویان اعلام شد.

وب‌گاه تابناک

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: احتمال شروع شدن ترم آینده زودتر از مهرماه وجود دارد.‌

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با تاکید بر اینکه قطعا نمی‌توانیم ترم آینده دانشجویان را با تراکم سابق در خوابگاه‌ها پذیرش کنیم گفت: سناریوهای مختلفی در خصوص نحوه برگزاری ترم آینده در وزارت علوم مطرح است که تا پایان خرداد اعلام می‌شود اما احتمال بازگشایی دانشگاه‌ها زودتر از مهر وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با تاکید بر اینکه قطعا نمی‌توانیم ترم آینده دانشجویان را با تراکم سابق در خوابگاه‌ها پذیرش کنیم گفت: سناریوهای مختلفی در خصوص نحوه برگزاری ترم آینده در وزارت علوم مطرح است که تا پایان خرداد اعلام می‌شود اما احتمال بازگشایی دانشگاه‌ها زودتر از مهر وجود دارد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: احتمال شروع شدن ترم آینده زودتر از مهرماه وجود دارد.‌

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور دانشجویان آموزش‌های حضوری را اولویت سال تحصیلی آینده دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی اعلام کرد و گفت: سال تحصیلی جدید زودتر از مهرماه آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانا

رییس دانشگاه شریف از آغاز بازگشایی خوابگاه های دانشجویی از اواخر مهر ماه خبر داد و گفت: پیش بینی می شود ترم آینده دانشجویان جدیدالورود از اوایل آبان ماه آغاز شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه شریف گفت: احتمالا خوابگاه‌های دانشگاه از اواخر مهرماه بازگشایی شوند؛ به همین منظور دانشجویان جدید از آبان ماه به دانشگاه خواهند آمد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود فتوحی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف در برنامه تلویزیونی پرسشگر که با موضوع چالش‌های آموزش عالی در کرونا به روی آنتن شبکه آموزش سیما رفت، گفت: برخی اساتید این تصور را داشتند که دانشگاه‌ها بعد از عید باز می‌شوند و می‌توانند عقب ماندگی را جبران کنند، اما وقتی متوجه شدند ممکن است مشکل ادامه پیدا کند، حتی برخی در نوروز هم کلاس مجازی دایر کردند. در...