جمعه 7 اردیبهشت 1403

نتیجه بازی با گل گهر باید 3 بر صفر به سود استقلال اعلام شود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
نتیجه بازی با گل گهر باید 3 بر صفر به سود استقلال اعلام شود

معاون حقوقی باشگاه استقلال در خصوص مسائل مختلف توضیخاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره غیر قانونی بودن بازیکن گل گهر گفت: این موضوع همه جا بخش شده است. بر اساس ماده 60 و 63 انضباطی، بازیکن گابنی به صورت غیر قانونی بازی کرده است. باشگاه استقلال از حق قانونی خودش دفاع کرده، اما گل گهر با ادبیاتی سخیفانه پاسخ داد. آن‌ها به بیژن طاهری سرپرست ما توهین کردند. قانون، قانون است و باید اجرا شود. اگر کسی به استقلال توهین کرده بداند که این تیم انقدر بزرگ است که با این حرفا، زمین نمی‌خورد. باید بعضی‌ها مراقب باشند و حرمت را حفظ کنند. احترام به استقلال، احترام به فوتبال ایران است. نتیجه بازی با گل گهر، باید 3 بر صفر شود. مدارک فدراسیون گابن نشان می‌دهد که او تخلف کرده و غیر قانونی برای گل گهر بازی کرده است. مسئول اول و آخر این پرونده، به عهده گل گهر است. ما پیگیر این پرونده هستیم. فدراسیون فوتبال باید مدارکی که به آن‌ها دادیم، با دقت پیگیری کند تا حقمان ضایع نشود.

او ادامه داد: قانون 95 فدراسیون فوتبال می‌گوید که چه عمد و چه غیر عمد، باید بازیکن مجازات شود زیر را صفر تا صد بازی دادن آن، به عهده باشگاهش است. نباید دپارتمان فدراسیون فوتبال را محکوم کنیم. تمامی جریان این پرونده، به عهده گل گهر است. ارکان فدراسیون می‌توانند به ما کمک کنند، اما مدارک اصلی را، باشگاه‌ها تهیه می‌کنند. وقتی مستندات را به فدراسیون بدهیم، آن‌ها هم این موضوع را بررسی می‌کنند.

سمیعی در مورد شکایت باشگاه نساجی از یامگا و ژستد، تصریح کرد: وقتی کارت صادر می‌شود، پس یعنی بازیکن می‌تواند برای تیمش بازی کند. قبل از بازی با نساجی، چیزی در خصوص اینکه خارجی‌های ما نمی‌توانند بازی کنند، به ما اعمال نشد. در جلسه هماهنگی هم، چیزی به ما نگفتند. برای جلوگیری از هر گونه مشکلی، آن‌ها بازی نکردند. این موضوع در بازی با نساجی صورت نگرفته بود. حق با ما است. در هیچ جای دنیا بی دلیل و بدون مدارک، نمی‌توان بازیکنی را محروم کرد. باز هم می‌گویم قبل از بازی با نساجی، چیزی در مورد غیر قانونی بودن یامگا و ژستد به ما اعمال نشد.

بیشتر بخوانید