چهارشنبه 4 مهر 1403

نحوه ادامه تحصیل دانش آموزان شاخه فنی و حرفه ای نظام قدیم

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
نحوه ادامه تحصیل دانش آموزان شاخه فنی و حرفه ای نظام قدیم

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش مصوبه «ادامه تحصیل دانش آموزان شاخه فنی و حرفه ای نظام آموزشی نظام آموزشی (3-3-5)» را جهت اجرا به معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ابلاغ کرد.

 به گزارش ایسنا، در متن این ابلاغیه آمده است که به استناد مصوبه جلسه 986 شورای عالی آموزش و پرورش (تاریخ 6 بهمن 99) موضوع واگذاری اختیار تصویب برخی از مقررات به کمیسیون معین، مصوبه سی و هشتمین جلسه کمیسیون معین شورای عالی آموزش و پرورش (تاریخ 19 بهمن 99) با موضوع ادامه تحصیل دانش آموزان شاخه فنی و حرفه ای نظام آموزشی (3-3-5)» برای ابلاغ و اجرا ارسال می شود.

بر اساس این مصوبه به دانش آموزان شاخه فنی و حرفه ای نظام آموزشی (3-3-5) که دارای شرایط مندرج در تبصره 1 ماده 1 آیین نامه آموزشی دوره متوسطه (شیوه نیم سالی - واحدی) مصوب جلسه 666 شورای عالی آموزش و پرورش (تاریخ 3 آبان 80) هستند اجازه داده می شود تا پایان سال تحصیلی 1402-1401 مطابق آیین نامه مذکور ثبت نام کنند و ادامه تحصیل دهند.

پس از اتمام مهلت فوق، تصمیم گیری در مورد ادامه تحصیل این قبیل از دانش آموزان، به عهده کمیسیون خاص ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی خواهد بود.

انتهای پیام