سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

وب‌گاه عصر ایران

طبق ادعای مارکا، گولر برای پیوستن به رئال دو شرط تعیین کرده بود. اولی اینکه باشگاه او را تحت هیچ شرایطی در فصل پیش رو به تیم دیگری قرض ندهد.

وب‌گاه عصر ایران

چین علاوه بر مسیر زمینی، یک دهلیز هوایی را با ارسال جلغوزه از افغانستان برای کمک به تقویت اقتصاد در حال مبارزه خود راه اندازی کرد.

خبرگزاری تسنیم

نخستین دوره مسابقات درون فصل لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا از 12 آبان تا 18 آذر با حضور هر 30 تیم حاضر در لیگ برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

کارشناس فوتبال با بیان اینکه، استقلال سخت‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند گفت: با فرصت طلایی که در فصل نقل و انتقالات از دست رفت سرپرست باشگاه و معاونانش به استقلال خیانت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اسطوره وزنه‌برداری مصر با تمجید از قهرمانان ایرانی گفت: عاشق ایران هستم و قهرمانان المپیکی وزنه‌برداری این رشته را دوست دارم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

. افزایش مسافرت‌ها، افزایش مصرف غذا در بیرون از منزل و استفاده از غذاهای آماده طبخ منجر به افزایش شیوع این بیماری ویروسی شده است.

وب‌گاه ورزش سه

زمان برگزاری بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا سه ماه به تعویق افتاد.

وب‌گاه ورزش سه

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، از لبران جیمز به عنوان بازیکن مورد علاقه خود در NBA یاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شیخ طلال الفهد آل صباح رئیس کویتی و جدید شورای المپیک آسیا در نخستین سخرانی خود در مجمع عمومی OCA در بانکوک عنوان کرد:

وب‌گاه گسترش

استقلال فصل قبل قراردادهای عجیب و غریبی با بازیکنان خود منعقد کرد. از بندهای بی سابقه در آنها گرفته تا ارقامی که یک شبه چند برابر شدند!

وب‌گاه عصر ایران

دلاور آغاز استخراج نفت از این حوزه را یک گام مهم در جهت توسعه اقتصاد کشور می‌داند و تاکید می کند که زمینه کار برای شمار زیادی از ساکنان سرپل و سایر ولایت‌ها فراهم خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر عامل باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: امسال تیم بسکتبال این باشگاه با تصمیم هیات مدیره در لیگ برتر شرکت نمی‌کند و در شرایط دیگری در کنار ورزش استان خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

بال برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید از علاقه‌اش به سوپراستار NBA و ستاره سرشناس فرمول یک صحبت کرد.

خبرگزاری مهر

لنگرود - فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از غرق شدن مرد 37 ساله حین شنا در ساحل چاف این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست فدراسیون ورزش کارگری گفت: یکصد ورزشکار در هفت رشته ورزشی به بازی‌های ورزشی کارگران جهان در ایتالیا اعزام خواهند شد.

وب‌گاه عصر ایران

به جز علی ربیعی مسؤول کمیته این سه نام جلب توجه می‌کند: ابراهیم رییسی (رییس سازمان بازرسی کل کشور)، احمد وحیدی ( رییس اداره اطلاعات سپاه) و مصطفی تاج‌زاده (معاون سیاسی وزارت کشور).