سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

وب‌گاه عصر ایران

ایران‌خودرو با تکذیب تصاویر منتشر شده از 2 محصول جدید این شرکت در فضای مجازی اعلام کرد قصد تولید این خودروها را ندارد.

خبرگزاری تسنیم

پیشکسوت باشگاه استقلال درخواست کرد این تیم را برای همیشه منحل کنند.

وب‌گاه عصر ایران

پیمان (قرارداد) واگذاری استخراج و پالایش نفت حوزه قشقری در ولایت سرپل از سوی امارت اسلامی (طالبان) به شرکت ملی نفت چین واگذار شده است.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست تیم ملی هندبال جوانان دختر کشورمان گفت: فدراسیون به تنهایی نمی‌تواند و هزینه های اردو و اعزام را تامین کند چرا که این هزینه‌ها سرسام‌آور است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی تاریخ برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون سوارکاری را اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

پژو 208 فیس لیفت 2024 از بافت جدید در قسمت جلوپنجره بهره می برد که حضور جزئیات رنگی به زیباتر شدن این بخش نیز کمک کرده است. 3 ردیف نوار لامپ ال ئی دی در گوشه های سپر جلو نیز به امضای کار پژو و اثر پنجه های شیر آن تبدیل شده که اینجا نیز حضور دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هاربین برای دومین بار شهر میزبان مسابقات بازی های زمستانی آسیا خواهد بود و رشته هاکی روی یخ در تمام بازی های زمستانی آسیایی از زمان افتتاحیه در سال 1986 حضور داشته. قزاقستان بیشترین موفقیت را در این مسابقات داشت که در مجموع 7 مدال طلا کسب کرده است. در آخرین مسابقات در سال 2017، 18 کشور در مسابقات هاکی روی یخ مردان و 6 کشور در مسابقات زنان شرکت کردند....

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته ملی المپیک روسیه گفت که هنوز دعوت‌نامه‌ای برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو دریافت نکرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

روس ها با استفاده از قوطی های فلزی نوشابه بمب های کوچکی ساخته‌اند و برای ساخت پایدارکننده دم و اتصال آن‌ها با نارنجک درون قوطی از فناوری چاپ سه‌بعدی بهره برده‌اند. این بمب‌های کوچک با استفاده از یک میکرو پهپاد ساده تبدیل به پهپادهای انتحاری مینیاتوری هم می‌شوند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال ایران با لباس سرمه‌ای مقابل کوبا قرار می‌گیرد و لیبروها نیز پیراهن سفید بر تن می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

نخستین دوره مسابقات درون فصل لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا از 12 آبان تا 18 آذر با حضور هر 30 تیم حاضر در لیگ برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دسته پرورش اندام معلولین به مسابقات قهرمانی آسیا 2023 در لبنان اضافه شد.

وب‌گاه عصر ایران

وی در پاسخ به این پرسش که قرارداد بیرانوند واقعاً 14 میلیارد است؟ گفت: بله! قرارداد‌ها در سایت کدال منتشر خواهد شد. هر قراردادی که پرسپولیس می‌بندد منتشر می‌شود. درباره آپشن‌ها هم فدراسیون چارچوبی مشخص کرده و باشگاه براساس همین اقدام به جذب بازیکن می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی خطیر شب گذشته به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال انتخاب شد.