یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

وب‌گاه گسترش

در این گزارش شما را با تاریخچه بازی های المپیک و ورزشگاه های بزرگ جهان آشنا می کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

اگرچه رژیم غذایی پرطرفدار کتو ممکن است به کاهش وزن کمک کند، اما لازم است بدانید که عارضه هایی مانند اسهال، کمبود مواد معدنی یا کاهش عملکرد فیزیکی در این رژیم وجود دارد. به طور کلی تغییرات شدید در الگوهای غذایی می‌تواند منجر به عوارض جانبی فراتر از تغییرات وزن شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رژیم غذایی کم‌کربوهیدرات و پرچرب کتوژنیک، در کاهش وزن سریع مؤثر است، اما لازم است بدانید این رژیم با عوارض جانبی زیادی همراه است. این رژیم برای همه افراد مناسب نیست؛ بخصوص کسانی که مشکلات کلیوی یا کبدی دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی کبدی گفت: در مسابقات جوانان جهان در سال 1398 که به میزبانی ایران در کیش برگزار شد و قهرمان شدیم، کبدی‌کاران زیر 20 سال حضور داشتند و این بازیکنان در این سال‌ها رها شدند و ما اصلا مسابقات برون مرزی و داخلی نداشتیم. به همین دلیل نایب قهرمانی آسیا شدیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جواد نکونام، سرمربی استقلال سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه قراردادم در باشگاه نیست و آن را برده‌اند، گفت: پای «بچه» دوباره به این باشگاه باز شده است.

وب‌گاه ورزش سه

دروازه‌بان تیم ملی هندبال مردان ایران می‌گوید با تجربه‌ای که بازیکنان دارند کسب مقام در بازی‌های آسیایی هندبال دور از دسترس نیست.

وب‌گاه ورزش سه

رییس فدراسیون تکواندو، با بیان اینکه از عملکرد کادر فنی تیم‌های ملی رضایت دارد، گفت: ما کارمان را از صفر شروع کردیم و در شرایطی بودیم که از خیلی از کشورهای جهان عقب افتاده بودیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان خصوصی‌سازی که در یک گفت‌وگوی اینترنتی با تعداد زیادی از هواداران استقلال حضور پیدا کرده بود گفت: اینکه بیرون باشگاه چه اتفاقی افتاده نمی‌دانم، اما آنچه در قرارداد وجود دارد مشخص است و مبلغ 15 میلیارد و 500 میلیون با آپشن بیست‌درصدی مشخص است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در دنیای فوتبال بازیکنان زیادی پس از دوران بازی به تیم داری روی آوردند.

وب‌گاه ورزش سه

آخرین مسابقه دور رفت لیگ برتر فوتبال ساحلی را تیم‌های یزدی چادرملو و مقاومت گلساپوش برابر هم برگزار می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مزینانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با حضور در استادیوم آزادی از وضعیت بهسازی این استادیوم بازدید کردند. طی این بازدید، عسگریان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به ارائه گزارش پیشرفت بازسازی سکو‌های استادیوم آزادی پرداخت

وب‌گاه فرارو

سیلیمارین دارای خاصیت سم زدایی در کبد است به این صورت که از ایجاد مسمومیت در کبد جلوگیری نموده و آن را تحریک به تولید سلول های جدید می کند.

وب‌گاه ورزش سه

فیفا در حالی پاداش جام جهانی را اعلام کرده که السد بیشترین درآمد را در بین تیم‌های آسیایی خواهد داشت.

وب‌گاه ورزش سه

با توجه به کاهش فروش بلیت جام جهانی زنان که نیوزلند و استرالیا میزبان مشترک آن هستند، یک اسپانسر تصمیم گرفت 20000 بلیت رایگان بین هواداران در نیوزلند توزیع کند.

وب‌گاه فرارو

نکونام ادامه داد: می‌گویم بازیکن می‌خواهم و الان هم اسم می‌آورم تا فردا نگویند که نکونام بازیکن نخواست. ما لیست اولیه دادیم، ولی هیچ کدام از بازیکنان جذب نشدند. مهرداد محمدی هم که آمد، من خودم با هر دو برادر (مهرداد و میلاد) صحبت کردم و کریمی با مهرداد قرارداد بست که این واقعاً کار بزرگی بود.