یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

وب‌گاه ورزش سه

آخرین مسابقه دور رفت لیگ برتر فوتبال ساحلی را تیم‌های یزدی چادرملو و مقاومت گلساپوش برابر هم برگزار می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مزینانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با حضور در استادیوم آزادی از وضعیت بهسازی این استادیوم بازدید کردند. طی این بازدید، عسگریان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به ارائه گزارش پیشرفت بازسازی سکو‌های استادیوم آزادی پرداخت

وب‌گاه فرارو

سیلیمارین دارای خاصیت سم زدایی در کبد است به این صورت که از ایجاد مسمومیت در کبد جلوگیری نموده و آن را تحریک به تولید سلول های جدید می کند.

وب‌گاه ورزش سه

فیفا در حالی پاداش جام جهانی را اعلام کرده که السد بیشترین درآمد را در بین تیم‌های آسیایی خواهد داشت.

وب‌گاه ورزش سه

با توجه به کاهش فروش بلیت جام جهانی زنان که نیوزلند و استرالیا میزبان مشترک آن هستند، یک اسپانسر تصمیم گرفت 20000 بلیت رایگان بین هواداران در نیوزلند توزیع کند.

وب‌گاه فرارو

نکونام ادامه داد: می‌گویم بازیکن می‌خواهم و الان هم اسم می‌آورم تا فردا نگویند که نکونام بازیکن نخواست. ما لیست اولیه دادیم، ولی هیچ کدام از بازیکنان جذب نشدند. مهرداد محمدی هم که آمد، من خودم با هر دو برادر (مهرداد و میلاد) صحبت کردم و کریمی با مهرداد قرارداد بست که این واقعاً کار بزرگی بود.

وب‌گاه ورزش سه

براساس آخرین خبر بازسازی ورزشگاه آزادی 3 سال طول می‌کشد.

وب‌گاه ورزش سه

پس از رسمی شدن انتقال فران ناوارو از ژیل ویسنته، مهدی طارمی بیش از هر زمان دیگری به جدایی نزدیک به نظر می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دیدار سوم تیم بسکتبال دختران زیر 16 سال ایران در مرحله گروهی کاپ B آسیا در اردن با سومین برد متوالی این تیم برابر گوام و صعود به نیمه نهایی همراه بود.

وب‌گاه الف

فیفا میزان سود باشگاه‌ها را از مشارکت بازیکنانشان در جام جهانی اعلام کرد که در ایران، پرسپولیس بیشترین مبلغ را از این طریق به دست آورده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در وزن 57 برگزار شد و والی زاده به پیروزی رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدعلی گرایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی در بازی فوتبال درون اردویی به سبک رونالدینیو گل زیبایی به ثمر رساند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از بیرون پای یک بچه بار دیگر در این باشگاه باز شده است، این بچه هیچ وقت نمی‌گذارد آب خوش از گلوی استقلال پایین برود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هر چه فرد مسن‌تر می‌شود، باید با انجام ورزش اندک، سود بیشتری از نتایج آن ببرد با این حال، حتی افراد 20 ساله نیز می‌توانند با انجام برخی ورزش‌ها، قدرت مغز خود را بهبود بخشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که ورزش منظم مانند پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری، می‌تواند مغز شما را 20 سال جوان‌تر کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تشنج در اثر انفجار الکتریکی سریع و ناهماهنگ در مغز ایجاد می شود که می تواند باعث ناهنجاری های موقتی در رفتارها، حرکات (مانند سفت شدن متناوب و تکان دادن دست ها و پاها) یا از دست دادن هوشیاری یا تغییر در سطح هوشیاری شود.