دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

وب‌گاه ورزش سه

کیلیان امباپه برای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال لیگ یک فرانسه با هم‌تیمی خود، لیونل مسی، رقابت خواهد کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

مدعی سنگین وزن کشتی آزاد تأکید کرد با وجود اینکه سهمیه حضور در جام تختی را دارد، اما هنوز معلوم نیست بخواهد در ارومیه کشتی بگیرد یا نه.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته خبری گروه ورزشی ایرنا در 26 اردیبهشت به جابجایی 69 رکورد وزنه برداری، مشخص شدن داوران ایستگاه پایانی لیگ برتر فوتبال، صعود شهداب یزد به مرحله دوم والیبال باشگاه‌های آسیا و دیگر اخبار جذاب اختصاص دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون جهانی جودو، گفت: محرومیت جودو ایران قطعا در تاریخ اعلام شده (شهریورماه سال جاری) به اتمام می‌رسد و از آن پس شاهد حضور آنها در میادین بین‌المللی خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ستاره سابق پرسپولیس از ماجرای جا ماندن از جام جهانی 2014 برزیل و پیشنهاد کی‌روش در آن مقطع پرده‌برداری کرد.

وب‌گاه فرارو

فدراسیون بسکتبال کشورمان با سرمربی سرشناس اهل ترکیه در پنجره های پنجم و ششم انتخابی جام جهانی به توافق رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر تاکید کرد که هدف اصلی او از حضور در این تیم صعود به جام جهانی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماریوس ویزر رییس فدراسیون جهانی جودو قول داد در پایان محرومیت 4 یاله جودوی ایران از حضور در میادین بین المللی که شهریور امسال به پایان می رسد، این کشور می تواند به دنیای جودو بازگردد.

خبرگزاری مهر

فدراسیون بسکتبال، با سرمربی تیم ملی بسکتبال ترکیه در پنجره های پنجم و ششم انتخابی جام جهانی برای هدایت تیم ملی بسکتبال ایران به توافق رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور سوریه در دیدار با رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، خواستار حمایت فوتبال در سوریه از سوی این کنفدراسیون شد.

خبرگزاری دانشجو

مدیرکل دیوان محاسبات هرمزگان از واگذاری زمین به طور رایگان و یا بسیار ارزان در جزیره کیش به برخی دانشگاه‌ها و برخی افراد برای سرمایه گذاری انتقاد کرد و گفت: از برخی از این واگذاری‌ها سال‌ها می‌گذرد و هیچ اقدامی در آن‌ها نشده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا دهقانی پوده سفیر جمهوری اسلامی ایران در دوحه از بازداشت 6 تبعه ایرانی توسط گارد ساحلی قطر به دلیل ورود به آب‌های داخلی این کشور خبر داد. وی امروز (سه‌شنبه) 26 اردیبهشت ماه در این باره در صفحه توئیترش نوشت: پنجشنبه یکی از همکاران را به شهر راس لفان، اعزام تا با 6 هموطن دستگیر شده توسط گارد ساحلی قطر، دیدار کند. همگی سالم بودند. سفیر ایران...

وب‌گاه ورزش سه

تنش بین نواک جوکوویچ و کمرون نوری در مسترز رم سوژه رسانه های مختلف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هاکان دمیر رسما سرمربی تیم ملی بسکتبال شد.